خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل:

ایران به رسمیت شناختن حق هسته­ای ایران را مدیون و مرهون شهدای هسته­ای‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۱

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: به رسمیت شناختن حق هسته­ای ایران را مدیون و مرهون شهدای عزیز مخصوصاً شهدای هسته­ای هستیم و همه موفقیت‌های و پیشرفت‌های هسته­ای و نظامی را مدیون شهدائیم.

ایلنا: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: به رسمیت شناختن حق هسته­ای ایران را مدیون و مرهون شهدای عزیز مخصوصاً شهدای هسته­ای هستیم و همه موفقیت‌های و پیشرفت‌های هسته­ای و نظامی را مدیون شهدائیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «روح الله سلگی» صبح امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای پشتیبانی از برنامه‌های اجرایی هفته بسیج در شهرستان آران و بیدگل با حضور مسئولین ادارات این شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شده بود با بیان این مطلب، این موفقیت بزرگ را به ملت قهرمان ایران خصوصا خانواده معظم شهداء تبریک گفت.

سلگی همچنین ضمن تشکر از تدابیر فرماندهی محترم سپاه آران و بیدگل در خصوص ارتباط بسیار تنگاتنگ فی مابین مجموعه بسیج، سپاه و بدنه مردم اظهار داشت: سپاه فرزند مردم بوده و هرقدر این ارتباط دو سویه بین مردم، سپاه و بسیج بیشتر باشد راه برای حفاظت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هموار‌تر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از مطالب خود در خصوص پشتیبانی از برنامه‌های هفته بسیج و حماسه حضور ۵ آذر ماه اعلام آمادگی داشت کلیه ادارات شهرستان با استفاده تمامی ظرفیت‌های جهت حضور باشکوه در این مراسم که نمایش اقتدار و حضور در صحنه بسیجیان و برنامه سراسری است همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کردند: همه باید تلاش کنیم که برنامه حماسه حضور بسیجیان یک کار باشکوه و بسیار زیبا انجام شود و بتوانیم این برنامه را به عنوان سمبل نظام مطرح شود.

لازم به‌ذکر است برنامه حماسه حضور بسیجیان یکی از برنامه‌های سراسری هفته بسیج است که با حضور ۱۰ هزار نفری بسیجیان شهرستان آران و بیدگل در خیابان جمهوری و در سایت اداری شهرستان اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز