خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان؛

از دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۹۲

در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در محضر آیت الله نمازی نمایندهولی فقیه و امام جمعه کاشان و معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری اصفهان برگزار شد ازدبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان به عنوان سه کارگروه برتر این شهرستان در سال ۹۲ معرفی شد.

ایلنا: در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در محضر آیت الله نمازی نمایندهولی فقیه و امام جمعه کاشان و معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری اصفهان برگزار شد از دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان به عنوان سه کارگروه بر‌تر این شهرستان در سال ۹۲ معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان این لوح یادبود و سپاس به دلیل اعمال مدیریت صحیح در صنعت گردشگری کاشان به دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان اعطا شده است.
«علیرضا جوادی» فرماندار کاشان در این لوح سپاس، تلاش‌های موثر سرپرست اداره میراث‌فرهنگی کاشان را در اجرای بهنیه امور در صنعت گردشگری قابل تقدیر و سپاس عنوان کرده است.
در متن این لوح سپاس، با تاکید بر تکریم و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و تلاش‌های قابل تقدیر ایشان در رشد این صنعت، آمده است: «از زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی در راستای تکریم و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران و معرفی فرهنگ و ارزش‌های اصیل و اسلامی شهرستان کاشان در ستاد دائمی تسهیلات سفر، نوروز ۹۲ و ایام گلابگیری تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

شایان ذکراست کمیته‌های زیرمجموعه ستاد تسهیلات سفر کاشان در سال ۹۲ که مسئولیت آن به اداره میراثفرهنگی کاشان محول شده بود، عبارتند از: ۱ - کمیته آمار و پردازش اطلاعات ۲ - کمیته نظارت و بازرسی بر تاسیسات گردشگری و ابنیه تاریخی و ارشاد راهنمایان نوروزی.

اضافه می‌نماید: در پایان جلسه شورای اداری ضمن معرفی مهران سرمدیان به عنوان سرپرست جدید اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان معرفی شد و از زحمات خستگی ناپذیر ۴۵ ماهه «حسین یزدانمهر» سرپرست قبلی این اداره تشکر و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز