خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

کتابخانه فرهنگسرای شهرداری برزک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۴

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی «کتابخانه فرهنگسرای شهرداری برزک» با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در ساختمان شماره ۲ شهرداری واقع در بلوار انقلاب افتتاح شد.

ایلنا: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی «کتابخانه فرهنگسرای شهرداری برزک» با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در ساختمان شماره ۲ شهرداری واقع در بلوار انقلاب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، ائمه جمعه شهرهای غرب استان اصفهان و مسوولان نظامی و انتظامی در کنار مسوولین شهر و مردم همیشه در صحنه برزک برگزار شد، شهردار برزک گفت: با توجه به کمبود فضای کتابخانه قبلی و استیجاری بودن محل و بنا به درخواست و پی گیری‌های مکرر شهروندان، شهرداری جهت رفاه حال شهروندان و نقش و اهمیت فعالیت‌های فرهنگی اقدام به تغییر کاربری بخشی از ساختمان شماره ۲ شهرداری جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی نمود.

مرتضی والی‌زاده گفت: در این کتابخانه که هم اکنون به صورت مشارکتی با اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اداره می‌شود بیش از ۱۲ هزار جلد کتاب با موضوع مختلف همراه با ۴۰ نوع نشریه علمی، سیاسی، فرهنگی، هنری و… وجود دارد.

وی در ادامه گفت: بیش از ۹۰ درصد از کتابهای موجود در این کتابخانه به صورت اهدایی و رایگان تهیه شده است و هم اکنون بیش از ۶۰۰ نفر در این کتابخانه عضو بوده و از خدمات آن بهره می‌گیرند.

شهردار برزک ضمن تشکر از خیرینی که جهت تجهیز این کتابخانه شهرداری را یاری رساندند گقت امیدواریم با رونق نهضت مطالعه در بین شهروندان بتوانیم فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را گسترش دهیم.

شهر برزک هم اکنون دارای ۲ کتابخانه عمومی است که شهروندان می‌توانند در هفته کتاب و کتاب خوانی از عضویت رایگان این کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز