خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران و بیدگل:

بسیج مجموعه‌ای ممتاز در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۲۲

بسیج مجموعه­ای است از نیروهای کارآمد، مخلص، شهادت طلب و ولایت مدار است که از متن جامعه برخواسته است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: بسیج مجموعه‌­ای‌ست از نیروهای کارآمد، مخلص، شهادت طلب و ولایت مدار که از متن جامعه برخواسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل حجت الاسلام سید محمد موسوی دردیدار با بسیجیان آران و بیدگل که در آستانه هفته بسیج و جهت تجدید بیعت با آرمان امام خمینی(ره) و میثاق با مقام معظم رهبری امام خامنه(مد ظله) از طرف فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به همراه کارکنان و جمعی از فرماندهان رده‌های بسیج در دفتر ایشان برگزارشده بود ضمن تسلبیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) وگرامی داشت هفته بسیج به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بسیج از نیروهای کارآمد، مخلص، شهادت طلب و ولایت مدار است که از متن جامعه برخواسته است که هیچ مجموعه­ی دارای این صفات نیست.

وی بسیج را یک مجموعه ممتاز در جامعه دانست و گفت:. بسیجیان ملائکه در روی زمینی هستند که یک سر و گردن از بقیه بالا‌تر هستند.

حجت السلام و سیدمحمد موسوی تصریح کردند: هر کجای نظام نیاز به کمک داشته بسیجیان با حضور خود کمک شایانی را به نظام داشته‌اند.

وی افزود: در بازخوانی واقع کربلا، افراد در زمان سیدالشهداء مردم ۳ گروه بودند، گروه اول ولایت مدار مانند ۷۲ تن اصحاب امام حسین(ع) که در رکاب آن حضرت به شهادت رسیدند. گروه دوم ولایت گریز بودند که با امام حسین(ع) جنگ نداشتند ولی با ولایت هم نبودند آن‌ها هم مردود شدند. مانند سلیمان سرد خزاعی که زمان حضرت علی و در رکاب آن حضرت در جنگ صفین جنگیده بودند و از سرداران سپاه اسلام بودند، در نوشتن نامه و دعوت از امام حسین(ع) هم از جامعه جلو‌تر بوده و مردم را به نوشتن نامه به آن امام حسین(ع) تشویق می‌کردند. ولی نماینده امام را تنها گذاشتند و بعد به امام هم نپیوستند و ایشان را هم یاری نکردند. این یکی از عبرت‌های عاشورا است. گروه سوم ولایت ستیز بودند و با امام خود جنگیدند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ کساییزادگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در سال گذشته و جاری گفت: اجرای طرح مهر ولایت دیدار با خانواده معظم شهداء که یک برنامه سراسری است، اجرای طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، اعزام ۴۰۰ خانواده شهداء به مشهد مقدس، اجرای طرح بصیرت سیاسی و حضور بالای ۹۰ درصد در انتخابات مردم آران و بیدگل، اجرای ۸۰ مورد طرح اقتصاد مقاومتی، تخصیص وام خود اشتغالی و راه اندازی ۱۸۰ مورد شغل، پیگیری مشکلات صنایع نساجی و فرش در حد توان و قول مساعد جهت تخصیص وام به صنایع به میزان ۲۰۰ میلیاردریال از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج این شهرستان است.

وی تصریح نمود: سال ۱۳۹۱ بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در اجرای طرح‌های بسیج سازندگی و اجرای طرح‌های اقتصادی مقاومتی بعنوان بسیج سازندگی بر‌تر در سطح کشور دست یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز