خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان در مراسم تجلیل از خوش‌شانس‌های غیرحضوری قبوض آب:

شرکت آب و فاضلاب کاشان برای هر مترمکعب آب معادل ۸۰۰ تومان هزینه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۶

شرکت آب و فاضلاب کاشان برای هر مترمکعبی آب رقمی معادل ۸۰۰ تومان هزینه می‌کند در صورتی که مبلغ دریافتی از مشترکین به ازای هر مترمکعب ۲۵۰ تومان است که بسیار پایین‌تر هزینه انجام شده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفای کاشان گفت: شرکت آب و فاضلاب کاشان برای هر مترمکعبی آب رقمی معادل ۸۰۰ تومان هزینه می‌کند در صورتی که مبلغ دریافتی از مشترکین به ازای هر مترمکعب ۲۵۰ تومان است که بسیار پایین‌تر هزینه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد رضا اسدی در مراسمی که با حضور معاون خدمات مشترکین و درآمد و معاونین شرکت آب و فاضلاب کاشان بعد از ظهر یک شنبه نوزدهم آبان ماه سال جاری در سالن کنفرانس این شرکت به منظور تقدیم ۱۴ کمک هزینه مشهد مقدس به برندگان خوش شانس پرداخت‌های غیر حضوری قبوض آب بهای آبفای کاشان در ۶ماهه نخست سال جاری برگزارشد، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تشکر و قدردانی از مشترکین خوش حسای‌های پرداخت غیر حضوری آبفای کاشان گفت: با توجه به اینکه همه گروه سنی با روش نوین پرداخت غیر حضوری دخالت دارند در شهرستان کاشان نیز روش آشنایی با دولت الکترونیک روبه افزایش است.

وی پرداخت غیرحضوری قبوض آب را موجب افزایش سود دهی و به نفع این شرکت دانست وگفت: با توجه به اینکه شرکت آبفای کاشان شهرستان آران و بیدگل و یازده شهر را با بیش از ۱۲۵ هزار مشترک تحت پوشش دارد و دوره‌های قرائت کنتور هر ۴۵ روز انجام می‌شود و ۸۰ مرتبه باید یک میلیون صورتحساب صادر کنیم پرداخت غیر حضوری به نفع این شرکت است.

اسدی گفت: شرکت آب و فاضلاب در مجموع ۱۱ شهر تحت پوشش خود ۱۲۵ هزار مشترک دارد که مجموع تعداد قبض صادر شده برای آنان در طول سال ۵۰۰ هزار قبض است.

وی افزود: هزینه‌ای که هر قبض آب با پرداخت حضوری به شرکت تحمیل می‌کند ۶۵۰ تومان است که در مجموع رقمی معادل ۳۳۰ میلیون تومان در سال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان هزینه پرداخت غیرحضوری قبوض آب بها را ۱۰۰ تومان برای هر قبض ذکر کرد و یادآور شد: چنانچه مشترکین قبوض خود را به طریق غیرحضوری پرداخت کنند باعثصرفه جویی خوبی در سال خواهد شد.

وی تأکید کرد: عقل حکم می‌کند از این مکانیزم بهره برده و مبالغ حاصله را در طرح و پروژه‌های شرکت هزینه نموده و خدمات آبفا به مردم را ارتقا دهیم.

وی در تشریح هزینه‌های شرکت گفت: شرکت آب و فاضلاب کاشان برای هر مترمکعبی آب رقمی معادل ۸۰۰ تومان هزینه می‌کند در صورتی که مبلغ دریافتی از مشترکین به ازای هر مترمکعب ۲۵۰ تومان است که بسیار پایین‌تر هزینه انجام شده است.

اسدی یادآور شد: فکر نمی‌کنم کالایی ارزان‌تر آب پیدا شود. اگر مبلغی که برای آب پرداخت می‌کنیم با هزینه یک پیامک مقایسه کنیم خواهیم دید هزینه ارسال یک پیامک ۵۶ برابر یک کیلو آب - یک لیتر - است.

وی با تقدیر و تشکر از مشترکینی که قبوض آب بها را در مهلت مقرر و به صورت غیرحضوری پرداخت می‌کنند اظهار امیدواری کرد که نسب به صرفه جویی در آب توجه لازم را داشته باشیم.

وی تصریح نمود: با توجه به اینکه بالغ بر ۲۷ درصد از صورت حسابهای مشترکین آبفای کاشان زیر یک هزار تومان است ارزش صدور صورت حساب را برای شرکت ندارد لذا قیض برای این گروه صادر نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز