خبرگزاری کار ایران

دبیر برگزاری نهمین جشنواره تئاتر سراسری مهر در کاشان:

اجرای نمایش‌های خیابانی، جشنواره را مردمی‌تر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۳

جشنواره امسال درحالی درکاشان برگزارشد که نوزدهمین دوره خود را پشت سرگذاشت وبه نهمین دوره ملی خود رسید که دوره ای موفق را تجربه کرد.

ایلنا: دبیر برگزاری نهمین جشنواره تئا‌تر سراسری مهر در کاشان گفت: جشنواره امسال درحالی در کاشان برگزارشد که نوزدهمین دوره خود را پشت سرگذاشت وبه نهمین دوره خود رسید که دوره‌ای موفق را تجربه کرد.

«محمد شفافی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اشاره به اینکه جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته مستحکمتر و هماهنگ‌تر با تیمی با تجربهتر که در برگزاری این جشنواره دست مریزادی داشت برگزار شد. گفت: جشنواره امسال در حالی برگزار شد که نوزدهمین دوره خود را پشت سر گذاشت و به نهمین دوره ملی خود رسید که دوره‌ای موفق را تجربه کرد.

وی تصریح نمود: جشنواره نهم تئا‌تر مهر کاشان به سوی مردمی‌تر شدن قدم گذاشت و از دیده به دل نشست.

وی با بیان اینکه اجرای نمایش‌های خیابانی، جشنواره را مردمی‌تر کرد، گفت: هنر باید برخاسته از اعتقادات، ارزش‌ها و باورهای مردمی باشد که در جشنواره نهم امسال هنرمندان کاشانی و شهرهای دیگر آن را با اجراهای زیبایشان توتیای چشم تماشاچیان کردند.

وی خاطرنشان کرد: نهمین جشنوراه تئا‌تر مهر کاشان یعنی مهربانی، دوستی، رفاقت، نورانیت و همدلی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز