خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان در گفتگو با ایلنا خبر داد:

اختصاص بیشترین اعتبارات تملک دارایی استانی به بهزیستی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۰۱

نگاه ویژه‌ای که استاندار اصفهان در خصوص حمایت از پروژه‌های بهزیستی به علت مشکلاتی که مددجویان تحت پوشش این اداره داشتند باعثشد تا تخصیص اعتبارات تملک دارایی دستگاه بهزیستی استان و به تبع آن اداره بهزیستی شهرستان کاشان درسال ۹۱ به صورت صد درصد جذب شود.

ایلنا: معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: نگاه ویژه‌ای که استاندار اصفهان در خصوص حمایت از پروژه‌های بهزیستی به علت مشکلاتی که مددجویان تحت پوشش این اداره داشتند باعثشد تا تخصیص اعتبارات تملک دارایی دستگاه بهزیستی استان و به تبع آن اداره بهزیستی شهرستان کاشان درسال ۹۱ به صورت صد درصد جذب شود.

«حمید رضا تاملی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب با اشاره به اینکه اداره بهزیستی شهرستان کاشان با تخصیص صدر درصد بیشترین اعتبارات تملک سرمایه‌ای سال ۹۱ را در بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان جذب نموده است گفت: بقیه دستگاههای اداری شهرستان کاشان تخصیص اعتبارات تملک سرمایه‌ای آن‌ها درسال ۹۱ بین ۱۰ الی ۱۲ درصد بوده است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: چون درسال ۹۱ با مشکلات نقدینگی و تامین منابع مالی مواجه بودیم، معاونت برنامه ریزی استانداری اصفهان در قالب کمیته تخصیص اعتبارات استان متناسب با اولویت‌های مختلفی که در پروژه‌های حیاتی استان وجود داشت نسبت به مانور روی طرح‌های اجرایی دستگاه‌های اداری مرکز استان اقدام کرد لذا به همین دلیل مجموعه شهرستان کاشان در سال ۹۱ دخالت خاصی روی تخصیص اعتبارات نداشتند.

وی تصریح نمود: با توجه به نگاه ویژه‌ای که استاندار اصفهان در خصوص حمایت از پروژه‌های بهزیستی به علت مشکلاتی که مددجویان تحت پوشش این اداره داشتند باعثشد تا تخصیص اعتبارات تملک دارایی دستگاه بهزیستی استان و به تبع آن اداره بهزیستی شهرستان کاشان در سال ۹۱ به صورت صد در صد جذب شود.

تاملی به تخصیص به اعتبارات بالا‌تر از میانگین استانی در بخشی از پروژ‌های عمرانی شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: اعتبارات عمرانی پروژهای ملی استانی مانند پروژه انتقال آب زاینده رود به کاشان، پروژه مشهد اردهال و پروژه زندان کاشان در مجموع تخصیص اعتبارات عمرانی استانی بالا‌تر از میانگین استانی بود.

در حالی که معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در بین ادارات شهرستان کاشان اداره بهزیستی این شهرستان را تنها اداره‌ای عنوان نمودند که با صد درصد بیشترین جذب اعتبارات تملک دارایی را در بین ادارات استان و شهرستان کاشان به خود اختصاص نموده است و دیگر ادارات این شهرستان بین ۱۰ الی ۱۲ درصد اعتبارات تملک دارایی را جذب نموده‌اند، چندی پیش باغبانی رئیس اداره تعاون، رفاه و اموراجتماعی کاشان، در همایش تعاون، اشتغال و گردشگری در سالن اجتماعات هتل نگارستان کاشان گفته بود که بیشترین اعتبارات تملک دارایی استان اصفهان در این بخش به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان تعلق یافته است.

خبرنگار ایلنا در کاشان وقتی که صحت این موضوع را از معاون برنامه ریزی فرمانداری کاشان جویا شد، وی نیز از این موضوع و مطلبی که باغبانی بیان نموده اظهار بی اطلاعی نمود و بیان داشت که تخصیص اعتبارات تملک دارایی دستگاه بهزیستی استان و به تبع آن اداره بهزیستی شهرستان کاشان در بین دیگر ادارات شهرستان کاشان در سال ۹۱ به صورت صد درصد جذب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز