خبرگزاری کار ایران

قهرمانی فوتسال یادواره ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی به آتش نشانان پایتخت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۸

اولین دوره مسابقات فوتسال با عنوان گرامیداشت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی با قهرمانی تیم فوتسال سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به پایان رسید.

ایلنا: اولین دوره مسابقات فوتسال با عنوان گرامیداشت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی وایمنی با قهرمانی تیم فوتسال سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان در این دوره از رقابتها ۸ تیم از سازمانهای آتش نشانی کشور، شامل تیم های اصفهان، تبریز، تهران، قم، مشهد، همدان، یزد به همراه تیم کاشان در ۲ گروه ۴ تیمی رقابتهای خود را آغاز و در پایان دور مقدماتی از هرگروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود نمودند. در این مرحله از گروه A دو تیم قم وتهران با غلبه بر تیمهای اصفهان و مشهد راهی دیدار فینال شدند، که در پایان، تیم آتش نشانی تهران موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ قم را مغلوب و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات فوتسال را کسب نماید.

در دیدار رده بندی تیم مشهد توانست با نتیجه ۴ بر ۱ تیم اصفهان را شکست داده و مقام سوم مسابقات را کسب و تیم کاشان به عنوان تیم اخلاق مسابقات برگزیده شد. شایان ذکر است آقای گل مسابقات به بازیکن شماره ۱۱ تیم مشهد، آقای ناصر خورسندی تعلق گرفت.

درپایان مسابقات طی مراسمی از تیمهای برگزیده تقدیر و احکام و کاپهای قهرمانی تیمها توسط معاونت خدمات شهری شهرداری، مدیران شهرداری و مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به تیمهای برتر اهدا شد.

ضمنا از همکاری بی شائبه و صادقانه روسای محترم کمیته فوتسال، کمیته داوران و کمیته انضباطی فوتبال کاشان تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است این مسابقات با میزبانی و حمایت مالی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز