خبرگزاری کار ایران

با حضور مشاور نظامی فرماندهی کل قوا؛

یادواره ۳۰ شهید محله ولیعصر آران و بیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۲

یادواره سردار شهید علی آزادپور، فرماندهان و ۳۰ شهید محله ولیعصر شهرستان آران وبیدگل همراه با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای عرفه با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان، مشاورارشد نظامی فرماندهی کل قوا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندارشهرستان آران و بیدگل، مسئولین و خانواده معظم شهداء در مسجد ولیعصر این شهرستان برگرارشد

ایلنا: یادواره سردار شهید علی آزادپور، فرماندهان و ۳۰ شهید محله ولیعصر شهرستان آران و بیدگل همراه با گرامی داشت باد و خاطره شهدای عرفه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، مشاور ارشد نظامی فرماندهی کل قوا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندار شهرستان آران و بیدگل، مسئولین و خانواده معظم شهداء در مسجد ولیعصر این شهرستان برگرارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل دراین مراسم «امیر سرتیپ ناصر آراسته» مشاور ارشد نظامی فرماندهی کل قوا طی سخنانی ضمن بیان جایگاه شخصیتی و معنوی شهدا گفت: شهداء برای احقاق حق در مقابل باطل ایستادند.

وی ضمن بیان بخشی از خاطرات شهداء در دفاع مقدس و جان نفشانی‌های این عزیزان برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: شهداء وقتی که قدرت و عظمت اسلام را دیدند رفتند شهید شدند.

مشاور ارشد نظامی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه شهداء هیچ موقع شیفته شهوات دنیوی نبودند گفت: شهداء به خاطر اینکه دلشان از نور ایمان پر بود در مقابل دشمنان ایستادند.

سرتیپ آراسته با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای بیش از ۲۰۰ هزار شهیدی که در جنگ حق علیه باطل تقدیم انقلاب کرده است ارزش و جایگاه خاصی برایشان برخوردار است و برای آن‌ها هرسال یادواره‌های با شکوهی برگزار می‌کنند گفت: امریکا ۱۸۰ سرباز خود را که در جنگ باطل علیه حق در عراق کشته شده بودند برای اینکه مردم متوجه نشوند در محل دفن زباله کالیفرنیا دفن کرده بود.

حجت الاسلام و المسلمین شریفیان رئیس یادواره یادواره سردار شهید علی آزادپور، فرماندهان و ۳۰ شهید محله ولیعصر شهرستان آران و بیدگل نیز در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این یادواره، در خصوص اهمیت برگزاری مراسم یادواره در شرایط فعلی و پیوند دادن نسل جوان با شهیدان ۸ سال دفاع مقدس را از ضروریات حال حاضر دانستند.

مدیحه سرایی مداحان اهل بیت، پرده برداری از دو کتاب خاطرات فرمانده شهید علی آزاد‌پور و ۳۰ شهید محله ولیعصر «توسط آیت الله عبدالنی نمازی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ویژه کاشان با حضور مشاور ارشد نظامی فرماندهی کل قوا، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل و برگزاری نمایشگاه آثار شهداء در جوار مراسم از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای ۳۰ شهید محله ولی عصر شهرستان آران و بیدگل در شب گذشته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز