خبرگزاری کار ایران

با هدف حمایت از دانش‌آموزان و دانش‌جویان محروم و با استعداد برگزار می‌شود؛

بازارچه خیریه انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۹۷

با هدف حمایت از دانش‌آموزان و دانش‌جویان محروم و با استعداد نخستین بازارچه خیریه انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان برگزار می‌شود.

ایلنا: با هدف حمایت از دانش‌آموزان و دانش‌جویان محروم و بااستعداد نخستین بازارچه خیریه انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، هدف از برگزاری این بازارچه، گسترش فرهنگ کار خیر و حمایت از دانش‌آموزان و دانش‌جویان محروم و با استعداد است.

این بازارچه دارای ۱۵ غرفه متنوع شامل مواد غذایی، صنایع دستی، محصولات فرهنگی و بازی‌های فکری است و در بخش دیگری نیز پزشکان متخصص مراجعان را به صورت رایگان ویزیت خواهند کرد.

این بازارچه از ۲۲ تا ۲۶ مهرماه ۹۲، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و هم‌چنین ساعت ۱۰ تا ۱۳ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برقرار خواهد بود و مکان برپایی‌اش ساختمان قدیم اداره آموزش و پرورش در خیابان شهید رجایی است.

سازمان مردم‌نهاد «انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان» سومین سال فعالیتش را پشت‌سر می‌گذارد و برنامه‌های مختلفی مثل برگزاری ۴ دوره همایش معرفی رشته­های دانش­گاهی در سطح شهر، گردهمایی علمی دانش‌آموختگان سمپاد، طرح اطعام نیازمندان و… را در کارنامه خود ثبت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز