خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز سالمند انجام شد؛

دیدار معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان با سالمندان آسایشگاه گلابچی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۱

صیح سه شنبه نهم مهرماه سال جاری به مناسبت روز سالمند معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه و معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با سالمندان آسایشگاه گلابچی کاشان دیدار کردند.

ایلنا: صیح سه شنبه نهم مهرماه سال جاری به مناسبت روز سالمند معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه و معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با سالمندان آسایشگاه گلابچی کاشان دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان در این بازدید دوساعته اکبری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان به اتفاق دکتر امین عسگری معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان پس از بازدید از این مجتمع به پاس خدمات ارزنده‌ای که آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان به مددجویان وسالمندان انجام می‌دهند با اهداء لوح تقدیر از «علی رحیم‌زاده» قائم مقام آسایشگاه گلابچی کاشان تجلیل به عمل آمد.

دراین دیدار قائم مقام آسایشگاه گلابچی کاشان ضمن بیان بخشی از فعالیت‌ها ومشکلات این مجتمع گفت: درحال حاضر ۲۷۳ نفر مددجو مرد وزن و معلول ذهنی که ۶۹ نفر از آن‌ها سالمند زن، ۴۶ نفر سالمند مرد ومابقی معلولین ذهنی هستند دراین مرکز نگهداری می‌شوند.

رحیم‌زاده یا بیان اینکه در ۱۵ سال پیش اکثز سالمندانی که دراین مرکز نگهداری می‌شدند از استان اصفهان بودند گفت: درحال حاضر اکثر سالمندان این مرکز از شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل و دیگر شهرهای استان اصفهان هستند.

وی مساحت آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان را ۴۰۰ هزارمترمربع و زیربنای آن را ۱۴ هزارمترمربع به عنوان یکی ازبزرگ‌ترین آسایشگاههای کشور بعداز آسایشگاه کهریزک عنوان نمود و گفت: به زودی دانشکده طب سنتی سالمندان دراین مرکزکه هزینه آن نیز تامین شده ساخته خواهد شد.

در پایان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه و معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان و هیئت همراه با بازدید از قسمتهای مختلف این مجتمع با سالمندان زن و مرد آسایشگاه گلابچی کاشان دیدار و گفتگو کردند.

همچنین به مناسبت روز سالمند، تعدادی از کودکان مهد کودک تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان به همراه مربیان خود با اهداء شاحه گل به سالمندان این مجتمع و اجرای سرود آن‌ها را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز