خبرگزاری کار ایران

رضا مرتضوی در گفت‌وگو با ایلنا:

قهوه شاران دارای سیب سلامت و مجوز رسمی از سازمان غذ‌ا و دارو است/ تعرفه های گمرکی اصلی ترین سد ارتباطی ما با کشورهای دیگر است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۵۱

سید رضا مرتضوی مدیرعامل شرکت قهوه گستر شاران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: برند شاران اولین تولید کننده قهوه و محصولات بر پایه ی قهوه و کاکائو در استان اصفهان می باشد ما از سال۱۳۹۲ فعالیت خود را شروع کردیم و در سال ۱۳۹۵ موفق به اخذ تمامی مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح شدیم و فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۵آغاز کردیم.

سید رضا مرتضوی مدیرعامل شرکت قهوه گستر شاران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: برند شاران اولین تولید کننده قهوه و محصولات بر پایه  قهوه و کاکائو در استان اصفهان می‌باشد. ما از سال۱۳۹۲ فعالیت خود را شروع کردیم و در سال ۱۳۹۵ موفق به اخذ تمامی مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح شدیم و فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کردیم.

محصولات ما کاملا ارگانیک بوده و بدون افزودن هیچ گونه مواد نگهدارنده و یا افزودنی‌های غیر مجاز در پک‌های آلومینیومی سوپاپ‌دار کاملا بهداشتی قرار میگیرد .

وی ضمن تاکید بر اینکه  قهوه شاران دارای سیب سلامت و مجوز رسمی از سازمان غذ‌ا و دارو است، افزود: هدف ما کیفیت و سلامتی جامعه و رضایت مندی مشتریان و مصرف کنندگان است.

مرتضوی در ادامه گفت: ما اولین کارخانه در اصفهان و دومین در ایران هستیم که موفق به اخذ پروانه تولید و بسته بندی از سازمان غذا و دارو همراه با سیب سلامت شده‌ایم و  تمام مجوز‌های قانونی و بهداشتی را دریافت کردهایم .

وی تشریح کرد: ماشین آلات برای تولید این برند را  از ترکیه ، تجهیزات بسته بندی را از ایتالیا و قهوه خام را از کشورهای اندونزی، ویتنام، کلمبیا و برزیل وارد می کنیم و در حال حاضر در اکثر شهرهای کشور دفتر فروش داریم.

مرتضوی در پایان ضمن اشاره به مسائل و مشکلات صادراتی گفت: تعرفه های گمرکی اصلی ترین سد ارتباطی ما با کشورهای دیگر است و اینکه اگر وقفه ای در زمینه واردات این محصول ایجاد شود سبب از بین رفتن کیفیت قهوه می شود که این امر خود اصلی ترین معضل ماست. امیدوار هستیم که دولت حمایت مان کند چون اگر حمایتی از سوی دولت و مسئولین صورت بگیرد بهتر می‌توانیم در این عرصه از بازار فعالیت کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز