خبرگزاری کار ایران

دستگاه قضا با عاملان حادثه کارگران یاسوجی برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۷۸۰

سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد با ابراز تاسف از وقوع حادثه پنج روز گذشته ریزش یک ساختمان ۵ طبقه در یاسوج که منجر به کشته و زخمی شدن سه کارگر ساختمانی شده است، خواستار برخورد با مقصران احتمالی این حادثه شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از وقوع حادثه پنج روز گذشته ریزش یک ساختمان ۵ طبقه در یاسوج که منجر به کشته و زخمی شدن سه کارگر ساختمانی شده است، خواستار برخورد با مقصران احتمالی این حادثه شد.

شاهرخ کناری با بیان اینکه همه شواهد نشان می‌دهد علت اولیه وقع این حادثه (که حدودا ۵ روز پیش اتفاق افتاده)، ضعف در ایمنی سازه بوده است، افزود: اینگونه حوادث هشداری برای مسئولان و متولیانی است که در زمینه ساخت و سازهای ایمن و مقاوم و همچنین استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت بی‌توجه هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد اظهارکرد: دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد بعد از بررسی‌های لازم و دقیق باید با عاملان و مقصران احتمالی این حادثه برخورد کند چراکه در این بین یک نیروی کار جان خود را از دست داده است.

کناری با بیان اینکه انتظار داریم گشت سیار و ماشینی ساختمان در شهرداری یاسوج و سایر شهرداری‌ها ۱۷ گانه کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از بروز حوادث و نظارت بر ساخت و سازها تشکیل و فعال شود، افزود: در این صورت ضمن کاهش حوادث این چنینی با وقوع هر اتفاقی بلافاصله پیگیری‌های قانونی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مشکل اصلی حوزه فنی و ساخت و سازها در استان کهگیلویه و بویراحمد این است که مطالعات کافی در زمینه طرح‌ها انجام نمی‌شود و بسیاری از ادارات برای شروع پروژه عجله دارند درحالی‌که مطالعه کافی انجام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز