خبرگزاری کار ایران

بازنشستگان کارخانه کیان تایر: برای دریافت مطالبات خود مصر هستیم/پرداخت وام به کیان تایر با اولویت بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۴۴

پس از برگزاری جلسه روز گذشته‌ بازنشستگان کیان تایر با مسئولان مقرر شد هر وامی به کیان تایر داده شود، سهم مطالبات بازنشستگان در آن دیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان کارگران بازنشسته کارخانه کیان‌تایر عصر روز گذشته پس از برگزاری دومین تجمع خود مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت، با نمایندگان این وزارتخانه، مدیریت کارخانه و نمایندگان هیات حمایت از صنایع، جلسه داشتند.

پس از جلسه عصر دیروز قرار شد هر میزان وامی که برای تامین نقدینگی و ادامه کار کارخانه داده می‌شود، به صورت مستقیم سهم مطالبات بازنشستگان در آن دیده شود.

یک نفر از نمایندگان بازنشستگان حاضر در این جلسه گفت: مشکل این است که تا به حال هر میزان کمکی که به کارخانه شد، سهم مطالبات بازنشستگان در آن دیده نشد و نتیجه این شد که حالا ۶ ماه است سنوات خود را که به صورت قسطی پرداخت می‌شود، دریافت نکرده‌ایم. از این رو مصر هستیم هر کمکی که به گردش نقدی کارخانه می‌شود، اولویت آن حل مشکلات بازنشستگان باشد.

مشکلات کارگران بازنشسته کیان تایر در سال جاری بارها آنها را به تجمع مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت کشانده است.

در تجمع روز گذشته که از ساعت ۱۴ تا حوالی ساعت ۱۷ طول کشید، حدود ۱۰۰ بازنشسته کارخانه کیان تایر به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز