خبرگزاری کار ایران

عضو کارگری شورای عالی کار:

شورای عالی کار موظف به پاسخگویی به مزدبگیران است/با پخش مستقیم و زنده مذاکرات موافقم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۹۵۵

علی خدایی می‌گوید: به عنوان کسی که در شورای عالی کار در مذاکرات مزدی حضور دارد، خود را موظف می‌دانم که پاسخگوی همه مزدبگیران باشم.

علی خدایی (عضو کارگری شورای عالی کار) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با خواسته برخی فعالان کارگری مبنی بر انتشار علنی مذاکرات مزدی گفت: من به عنوان یکی از اعضای حاضر در شورای عالی کار اعلام آمادگی می‌کنم که مذاکرات مزدی به‌صورت مستقیم و زنده از رسانه‌ها پخش شود.

وی با بیان اینکه با اصطلاحِ «پشت درب‌های بسته» مخالفم و قرار نیست مذاکرات، پنهانی و پشت درب‌های بسته صورت بگیرد؛ ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز چون رسالت و وظیفه خود می‌دانستیم، در آگاهی‌رسانی کوتاهی نکردیم و حتی جزییات جلسه‌ها را هم رسانه‌ای کردیم.

خدایی تاکید کرد: به عنوان یکی از اعضای کارگری شورای عالی کار، خود را موظف به پاسخگویی به تمام مزدبگیران بدون درنظر گرفتن نوع تشکل و هر نوع دسته‌بندی دیگری می‌دانم  و در سه سال گذشته نیز همواره صورتجلساتِ مذاکرات در فضای مجازی منتشر شده است.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراها در پایان با بیان اینکه نگرانی‌ها طبیعی‌ست و انتقاد حق همه کارگران است؛ اظهار داشت: امیدواریم دوستان کارگری همواره با خلوص نیت و دلسوزی تمام، همراه و همدلِ نمایندگان کارگری شورای عالی کار باشند و با راهنمایی‌ها و دلسوزی‌هایشان کمک کنند که به نتایج دلخواه و مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز