خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران خبر داد؛

طرح نوسازی در «بافت‌بلوچ» به اجرا درآمد/ احتمال افزایش کارگران تا ۴۵۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۵۳

نماینده کارگران کارخانه بافت بلوچ از به اجرا درآمدن طرح نوسازی در این واحد صنعتی خبر داده و پیش‌بینی می‌کند با خاتمه این عملیات، تعداد کارگران شاغل در این واحد نساجی تا ۴۵۰ نفر افزایش یابد.

عبدالصمد ناصری (رئیس شورای اسلامی کار کارخانه بافت بلوچ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از اجرای طرح نوسازی در این واحد صنعتی خبر داد.

مسئول نهاد صنفی کارگران کارخانه بافت بلوچ گفت: هم‌اکنون ۱۲۰ کارگر در کارخانه بافت بلوچ مشغول کارند. از این تعداد حدود ۳۰ نفر از کارگران در بخش ریسندگی شاغل هستند که قرار است پس از نصب دستگاه‌های جدید بر تعداد آن‌ها افزوده شود.

به گفته این فعال صنفی، از حدود یک ماه پیش عملیات نوسازی در واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ آغاز شده است. با اتمام این عملیات، میزان تولید روزانه خطوط ریسندگی به  پانزده تن در هر روز خواهد رسید.

وی افزود: ماشین‌آلات نساجی جدید از آلمان خریداری شده‌است. عملیات زیرسازی برای نصب این خطوط جدید تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت و به احتمال قوی، پس از ماه رمضان سال آینده بهره‌برداری از این دستگاه‌ها آغاز خواهد شد. با راه‌اندازی خط جدید، فعالیت دستگاه‌های فرسوده و مستهلک قدیمی خاتمه خواهد یافت.

نماینده کارگران بافت بلوچ با بیان اینکه بعد از اتمام عملیات نوسازی خطوط ریسندگی، قرار است عملیات مشابهی نیز در خط بافندگی این واحد نساجی آغاز شود؛ گفت: پیش‌بینی می‌شود که با پایان عملیات نوسازی در کارخانه بافت بلوچ و گسترش هر دو خط ریسندگی و بافندگی، تعداد کارگران شاغل تا ۴۵۰ نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز