خبرگزاری کار ایران

مصدوم شدن یکی از کارگران نیشکر هفت‌تپه براثر حمله افراد ناشناس

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۳۴

شامگاه روز گذشته (دوشنبه ۲۵ دی ماه) یکی از کارگران بخش کشاورزی مجتمع نیشکر هفت‌تپه بعد از پیاده شدن از سرویس مورد حمله افراد نا‌شناس قرار گرفت.

شماری از کارگران مجتمع نیشکر هفته تپه در تماس با ایلنا گفتند: این حادثه شامگاه روز گذشته (دوشنبه ۲۵ دی ماه) حوالی ساعت پنج و سی دقیقه، زمانی رخ داد که وی به همراه سایر همکارانش از کارخانه نیشکر هفت تپه در شهر شوش راهی منزلش در شهر دزفول بود که لحظاتی بعد از پیاده شدن؛ مورد حمله افراد نا‌شناس قرار می‌گیرد.

از قرار معلوم در اثر این حادثه، وی از ناحیه کتف دچار آسیب شده است.

هویت عاملان این حمله هنوز مشخص نیست اما حمله‌کنندگان که چهره‌های خود را پوشانده بودند، با تجمع افراد حاضر متواری می‌شوند.

روابط عمومی شرکت هفت تپه با تایید خبر این حادثه اعلام کرد: متاسفانه شامگاه گذشته یکی از کارگران شاغل در مجتمع کشت و صنعت هفت تپه توسط افرادی نا‌شناس مورد حمله قرار گرفته است.

وی گفت: خوشبختانه شدت جرحات وارده زیاد نیست و کارگر مضروب، پس از درمان سرپایی مرخص شده است.

وی گفت: شرکت هفت تپه به نوبه خود این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند و در همین راستا منتظر تحقیقات رسمی مراجع مربوطه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز