خبرگزاری کار ایران

کشتی‌های تجسس در اطراف نفت‌کش «سانچی» هستند/احتمال زنده ماندن مفقودان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۷۵۶

دو کشتی اطراف محل حادثه‌ی نفت‌کش سانچی در حال جستجوی مفقودان هستند. احتمال زنده‌ماندن مفقودان وجود دارد.

به گزارش ایلنا، «سیروس کیان ارثی» مدیر عامل شرکت ملی نفتکش درباره آخرین خبرهای مربوط به نجات 31 ملونان کشتی نفت‌کش سانچی اعلام کرد: یک کشتی از مجموعه این شرکت و همچنین یک کشتی از مجموعه «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» در حال جست‌و‌جو برای یافتن مفقودان هستند.

هنوز احتمال زنده ماندن ملوانان مفقود شده وجود دارد و تا این لحظه خبر فوت یک نفر از آنها که هویتش قابل تشخیص نیست، تایید شده است.  

«علی اصغر خاجی» سفیر ایران در چین هم امروز اعلام کرد که پیگیری‌ها برای مشخص شدن سرنوشت خدمه این کشتی ادامه دارد.

یک منبع  آگاه در این‌باره به ایلنا گفت: یک نفر از مفقودان، «مجید نقیان» است که عضو هیات‌مدیره انجمن صنفی کارگران دریانورد تجاری ایران است. نقیان 39 سال دارد و در سمتِ «افسر اول» در شرکت نفت‌کش ایران مشغول به کار است.

این منبع آگاه افزود: هنوز احتمال زنده ماندن ملوانان نفتکش سانچی وجود دارد و برای آنها آرزوی سلامتی داریم. در حال حاضر تنها خبری که به‌صورت رسمی قابل تایید است فوت یک نفر از این 32 ملوان است که هویت وی هم تایید نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز