خبرگزاری کار ایران

از ۵ خیر بازنشسته کشوری تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۰۵۰

با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۵ خیر بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم «چله نشینی با بزرگان» در تهران با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تقدیر از بازنشستگان خیر صندوق بازنشستگی کشوری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، از فعالیت‌های خیرخواهانه شهید «حجت اله درویشی» استان لرستان، «طوبی کوهی حبیبی دهکردی» استان چهارمحال و بختیاری، «سیمین عذار اسدی آذر» استان آذربایجان غربی، «مهین دخت کدیور» استان فارس و «جواد مهدی‌زاده» استان تهران با اهدای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی شد.

شهید «حجت اله درویشی» بازنشسته کشوری از شهرستان ازنای استان لرستان، معلم و جانباز ۷۰ درصد که شهریورماه امسال به درجه رفیع شهادت نائل شد، با اهدای ۸ هزار مترمربع زمین برای ساخت درمانگاه بیماری‌های خاص به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان، آغاز ساخت یک باب حسینیه به مساحت ۲۰۰ متر مربع به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، اهدای بیمه عمر بازنشستگی به خیرین مدرسه ساز به ارزش ۲۲ میلیون تومان به عنوان یکی از ۵ بازنشسته خیّر برگزیده و از فرزندان این شهید هشت سال دفاع مقدس برای ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه تقدیر شد.

شهید «حجت اله درویشی» همچنین حمایت مالی از کودکان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت و اهدای اعضای پیکر همسر مرحوم خود که در اثر سانحه دچار مرگ مغزی شده بود، را نیز در کارنامه فعالیت‌های خیریه خود دارد.

 «طوبی کوهی حبیبی دهکردی» بازنشسته فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری که با احداث دو باب مدرسه ابتدایی یکی به نام خیریه انبیاء شهرکرد و به یاد همسرش «حاج ایرج رییس‌زاده» در ۲ طبقه و با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و دیگری به نام دبستان خیریه زینب به صورت مشارکتی در ۳ طبقه بازیر بنای ۲ هزار متر مربع در شهرکرد، به عنوان دومین بازنشسته خیر از دست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

 «طوبی کوهی حبیبی دهکردی» همچنین رییس بانوان خیرین مدرسه ساز استان چهارمحال و بختیاری، رییس بنیاد کودک و حامی دانش آموزن بی‌بضاعت و مستعد تحصیل، عضو هیات مدیره خیرین سلامت، عضو خیریه کتابخانه‌های استان و موسس یک گروه مردم نهاد (NGO) برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، تهیه جهیزیه و حمایت از گنجینه‌های آموزش و پرورش است.

 «سیمین عذار اسدی آذر» دیگر بازنشسته فرهنگی خیّر از شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی بود که در این مراسم برای ساخت یک باب مدرسه شش کلاسه، یک باب مدرسه ۱۰ کلاسه و یک باب درمانگاه و همچنین آغاز عملیات اجرایی ساخت یک باب دبیرستان در ارومیه، مورد تقدیر قرار گرفت.

 «مهین دخت کدیور» چهارمین بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری و معلم سال‌های دور است که منزل مسکونی خود در عفیف آباد شیراز به ارزش مالی دو میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان را برای ساخت بیمارستان قلب و عروق در شهرستان آباده استان فارس به مجمع خیرین سلامت این استان اهدا کرده و در مراسم تقدیر از ۵ بازنشسته خیر صندوق بازنشستگی کشوری از وی تقدیر شد.

 «جواد مهدی‌زاده» نیز که اکنون رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان پیشوا و یکی از خیرین ورامینی است به عنوان پنجمین خیر بازنشسته مورد تقدیر قرار گرفت. وی ساخت یک باب مدرسه با تمام امکانات را در شهرستان پیشوای استان تهران به تنهایی انجام داده و ۱۰ مدرسه دیگر را نیز در شهرستان ورامین با کمک دیگر خیرین ساخته است. وی اخیرا ساخت ۴ مدرسه جدید در حومه شهرستان پیشوا را با کمک چندین خیر آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز