خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز؛

تجمع کارگران بازنشسته کیان‌تایر مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت/ سنوات قسطی هم پرداخت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۹۹

جمعی از کارگران بازنشسته کارخانه لاستیک سازی کیان ساعت ۱۱ صبح امروز در اعتراض به پرداخت نشدن سنوات ایام خدمت خود تجمعی را مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت برپاکردند که همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، جمعی از کارگران بازنشسته کارخانه لاستیک سازی کیان  ساعت ۱۱ صبح امروز در اعتراض به پرداخت نشدن سنوات ایام خدمت خود تجمعی را مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت برپاکردند که همچنان ادامه دارد.

مجموع بازنشستگانی که هنوز بابت سنوات پایان خدمت خود از کارخانه لاستیک البرز طلبکارند در حدود ۴۰۰  نفر است که از سال ۹۰ به بعد تدریجی بازنشسته شده‌اند، مطابق تعهدی که اعضای هیات حمایت از صنایع در مقام مدیریت موقت کارخانه ایران تایر در زمان بازنشستگی این کارگران داده بودند، قرار بود که تا تسویه کامل سنوات پایان خدمت، هر ماه ۵۰۰ هزار تومان به آنها پرداخت شود.

مطابق گفته های معترضان هر کدام از آنها از بابت سنوات بازنشستگی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان از کارخانه کیان تایر طلبکار هستند و قاعدتا حتی با پرداخت همان ۵۰۰ هزار تومان در ماه هم روند تسویه‌حساب آنها بیش از یک دهه طول می‌کشد .

شماری از این معترضان در روز هفتم آذرماه نیز تجمعی مشابهی را مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار کرده بودند، آن‌زمان مسئولان این وزارتخانه وعده دادند که پیگیر حل و فصل مطالبات بازنشستگان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز