خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تامین اجتماعی شهریار:

غربال‌گری کارگران ساختمانی بیمه‌شده ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۶۴

رئیس اداره تامین اجتماعی شهریار با اشاره به اجرای طرح غربال‌گری بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی گفت: انجمن‌های صنفی کارگری صنعت ساختمان در شناسایی بیمه‌شدگان غیرواقعی به تامین اجتماعی شعبه شهریار کمک کنند.

حمید رستمی (رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه شهرستان شهریار) در دیدار با اعضای انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهریار گفت: در سال‌های گذشته برخی افراد غیرکارگر با سوءاستفاده از خلاءهای موجود در اجرای قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، از مزایای بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برخوردار شده‌ بودند.

وی ادامه داد: از سال گذشته که طبق دستور اداری سازمان تامین اجتماعی، همه شعب بیمه‌ای موظف به بازرسی تحقیقی و انجام غربال‌گری برای حذف بیمه شدگان غیرواقعی بودند، افرادی که هویت صنفی آنها کارگر ساختمانی نیست، شناسایی و بیمه آنها قطع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول افزود: نمایندگان انجمن‌های صنفی کارگری صنعت ساختمان باید بدون ملاحظه بیمه‌شدگان غیرواقعی را شناسایی و در این رابطه به تامین اجتماعی شعبه شهریار کمک کنند.

رستمی در پایان گفت: در چنین شرایطی سازمان تامین اجتماعی می‌تواند تا سال آینده، همه کارگران ساختمانی واجد شرایط قانونی را تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز