خبرگزاری کار ایران

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

ساخت بیش از ۴۰ مرکز درمانی ملکی در چهار سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۴۵

معاون درمانی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در ۴ سال گذشته اقدامات اساسی در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی انجام شده‌است، گفت: ارتقای هتلینگ، توسعه فناوری اطلاعات، تامین تجهیزات و افتتاح مراکز درمانی از نمونه فعالیت های این سازمان در بخش درمان است.

به گزارش ایلنا، مهدی درخشان، معاون درمانی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در ۴ سال گذشته اقدامات اساسی در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی انجام شده‌است، گفت: ارتقای هتلینگ، توسعه فناوری اطلاعات، تامین تجهیزات و افتتاح مراکز درمانی از نمونه فعالیت‌های این سازمان در بخش درمان است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نمونه ارتقای هتلینگ در بیمارستان‌های تامین اجتماعی خراسان رضوی یا به اتمام رسیده یا در حال اجراست، افزود: این برنامه با هدف ایجاد محیط درمانی مناسب و در شان بیمه‌شدگان انجام شد.

درخشان،  بازسازی اورژانس بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی را یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان اعلام کرد وگفت: این طرح در ۱۷ بیمارستان تامین اجتماعی آغاز شده و مابقی بیمارستانها از سال آینده شاهد این طرح خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی بیش از ۴۰ مرکز درمانی را در مرحله طراحی و یا در حال ساخت دارد که معادل کار ۱۶ سال قبل است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه همانطور که بازسازی و توسعه امکانات درمانی بسیار مهم است، اظهار داشت: فراتر از این بخش‌ها، حوزه‌های رفتاری نیز نیازمند توجه بیشتر هستند و باید رفتارها در این حوزه ها به سمت یک ارتباط سازنده و توام با خوشرویی هدایت شوند.

درخشان با بیان اینکه خدمات سازمان تامین اجتماعی برای مسئولان کشور تبیین شده و به جایگاه خطیر این سازمان واقف هستند، افزود: سازمان تامین اجتماعی در عرصه‌های مختلف کشور نقش آفرین است و امیدواریم خدمات ارزشمند این سازمان توام با کرامت بیشتر بیمه شدگان و بازنشستگان ارایه شود تا رضایت حداکثری آنها نیز کسب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز