خبرگزاری کار ایران

کارکنان پایگاه‌های بهداشت اصفهان تجمع کردند/ معوقات مزدی و ترس از تعدیل؛ عامل اعتراض

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۸۰

صبح امروز (شنبه، چهارم آذرماه) جمعی از کارکنان پایگاه‌های بهداشت استان اصفهان در اعتراض به مطالبات مزدی پرداخت نشده خود مقابل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (شنبه، چهارم آذرماه) جمعی از کارکنان پایگاه‌های بهداشت استان اصفهان در اعتراض به مطالبات مزدی پرداخت نشده خود تجمع کردند.

در این تجمع که مقابل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، حدود دویست نفر از این کارکنان شرکت داشتند.

تجمع کنندگان که به‌صورت پیمانکاری در پایگاه‌های بهداشت شهرستان‌های مختلف استان اصفهان مشغول به کارند، می‌گویند دست‌کم در سه ماه گذشته مطالبات مزدی آنها پرداخت نشده است.

این افراد که بیشتر دارای مدارک کاردانی و کارشناسی در رشته‌های مامایی و بهداشت هستند از سال 94 زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نقاط مختلف شهرستان‌های اصفهان به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گروه‌های مختلف جمعیتی مشغولند.

به گفته یکی از معترضان از اردیبشهت‌ماه سال جاری، همزمان با جابجایی پیمانکار، مزایای مزدی آنها به نسبت سالهای قبل کاهش چشمگیری پیدا کرد و در مرحله بعدی از نیمه تابستان، در پرداخت مزایای مزدی آنها تاخیرهایی اتفاق می‌افتد که تا به امروز ادامه داشته است.

وی افزود: همزمان با پایان مدت قرارداد، زمزمه‌هایی در مورد تعدیل شماری از افرادی که در این مراکز مشغول کارند، شنیده می‌شود .

امیدواریم مشکلات حل شود

در همین باره مدیران یکی از شرکت‌های پیمانکاری که کارفرمای بخشی از معترضین است و در اجرای طرح تحول سلامت با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همکاری می‌کند به ایلنا گفت: این مشکل در تمامی شهرستان‌های استان اصفهان عمومیت دارد. در همه شهرستان‌ها کارکنان، معوقات مزدی دارند.

وی افزود:  با مسئولان استانی در تماس هستیم و امیدورایم با پیگیری‌های دانشکده علوم پزشکی اصفهان علاوه بر پرداخت مطالبات معوقه،  مسئله تعدیل‌ها و کاهش دستمزدها هم مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز