خبرگزاری کار ایران

تاسیس انجمن صنفی کارفرمایی توسط کامیون‌داران سیرجانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۸۹

رانندگان کامیون سیرجانی با تاسیس انجمن کارفرمایی از این پس مطالبات صنفی خود را توسط این انجمن پیگیری می‌کنند.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، رانندگان کامیون سیرجان با تاسیس انجمن صنفی کارفرمایی کامیون‌داران حمل و نقل جاده‌ای کالای شهرستان سیرجان، از این پس مطالبات صنفی خود را از این طرق پیگیری خواهند کرد.

روح‌الله اسماعیلی‌نژاد که در اولین انتخابات انجمن صنفی کارفرمایی کامیون‌داران سیرجان به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب شد؛ به خبرنگار ایلنا می‌گوید: این انجمن با حضور ۱۰۷۰ عضو راه‌اندازی شد ولی به دلیل اینکه اشخاصی که سند مالکیت خودروهای خود را دارند، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، تنها ۱۰ درصد آنها توانستند در رای‌گیری شرکت کنند.

وی افزود: بسیاری از کامیون‌داران به دلیل لیزینگی بودن کامیون‌ها بعد از گذشت چند سال سند خود را تحویل می‌گیرند.

او ادامه داد: رانندگان کامیون‌ها خویش‌فرما محسوب می‌شوند و ما از این ماده قانونی برای رسیدن به مطالبات صنفی خود استفاده کردیم تا با تشکیل انجمن کارفرمایی دیگر نیازی به انجمن کارگری سیرجان نداشته باشیم.

این فعال کامیون‌داران خاطرنشان می‌کند: در طول این سال‌ها به دلیل عدم توجه مسئولان انجمن کارگری کامیون‌داران سیرجان ما نتوانستیم به مطالبات خود دست پیدا کنیم که از این پس با تلاشی که همه اعضا خواهند داشت، به مطالبات خود دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز