خبرگزاری کار ایران

جمعی از معلمان سراسر کشور:

ناکارآمدی بیمه آتیه‌سازان به عنوان بیمه تکمیلی معلمان/ خواستار تحقیق و تفحص مجلس هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۲۲

معلمان می‌گویند: بیمه آتیه‌سازان به عنوان بیمه تکمیلی خدمات مناسبی ارائه نمی‌دهد و خواستار این هستیم که عملکرد این سازمان بیمه‌گر بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شرکت بیمه آتیه سازان طرف قرارداد آموزش و پرورش برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به معلمان است.

در روزها و هفته‌های گذشته انتقاد از عملکرد این شرکت افزایش یافته و معلمان می‌گویند: علیرغم کسر ماهانه مبلغ قابل توجه از حقوق معلمان، خدمات قابل توجهی در قالب بیمه تکمیلی ارائه نمی‌شود.

معلمان از ایجاد کمپینی در فضای مجازی برای خروج از این بیمه خبردادند و گفتند: از آنجا که خدمات این بیمه هیچ سنخیتی با سایر موسسات بیمه‌گذار کشور ندارد و با کسر ماهانه مبالغی هنگفت از فرهنگیان، خسارات وارده را پس از مدتی و آن‌هم با مبالغ ناچیز و با تعرفه خودنوشته، پرداخت می‌کنند؛ لذا تصمیم گرفتیم برای جایگزینی این بیمه با یک بیمه کارآمدتر اقدام کنیم.

معلمان در پایان افزودند: کمپینی که در فضای مجازی تشکیل دادیم، دو محور اساسی دارد؛ یکی تقاضای جایگزینی بیمه و دیگری درخواست از مجلس برای تحقیق و تفحص در ارتباط با  عملکرد شرکت بیمه آتیه‌سازان.

از قرار معلوم،  تا کنون تعدادی از معلمان از عضویت در این بیمه انصراف داده‌اند و دلیل آن را ناکارآمدی کلی عملکرد این بیمه تکمیلی عنوان می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز