خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تعاونی مرزنشینان کرمانشاه :

دولت برای بازسازی کرمانشاه به مرزنشینان مجوزهای جدید بدهد/ دست‌های پشت پرده فعالیت تعاونی را از رونق انداخته‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۷۰

مدیرعامل تعاونی مرزنشینان می‌گوید دولت می‌تواند با اعطای مجوزهای جدید واردات و صادرات به اعضای تعاونی مرزنشینان استان کرمانشاه امکان بازسازی بهتر استان زلزله زده کرمانشاه را فراهم کند؛ وی در عین حال معتقد است که دست‌های پشت پرده تاکنون اجازه فعالیت به تعاونی مرزنشینان را نداده‌اند.

حسین بساطی، مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان کرمانشاه در مورد وضعیت این تعاونی و اعضای ان به خبرنگار ایلنا می‌گوید: پس از حادثهن زلزله خانه‌های بسیاری از مرزنشینان نابود شد و هر یک از آنها باید برای ساخت این خانه‌ها منبع درآمدی داشته باشند. یکی از منابعی که می‌تواند به آنها کمک کند برخورداری از مجوزهای جدید واردات و صادرات است.

او ادامه می‌دهد: همه مرزنشینان می‌خواهند که تعاونی مرزنشینان پیشرفت کند ولی با توجه به مسائلی که قبل از زلزله وجود داشت برخی دست‌های پشت پرده اجازه فعالیت به ما نمی‌دهند.

این فعال مرزنشین در مورد دستان پشت پرده خاطرنشان می‌کند: این دستان پشت پرده همان افرادی هستند که باعث شدند سهمیه واردات برنج ما نصف شود و فعالیت این تعاونی از رونق بیفند ولی در مقابل خودشان بازار را پر از برنج‌های خارجی کردند.

وی اضافه می‌کند: ۶ ماه هماهنگی فعالیت کولبران برعهده تعاونی مرزنشینان بود که در این مدت همه از نتیجه کار راضی بودند اما این موضوع دیگر ادامه نیافت و در نتیجه همه چیز به وضع سابق بازگشت. 

بساطی خاطرنشان می‌کند: حالا که استان کرمانشاه تحت فشار است انتظار می‌رود که دولت از همه ابزارهای موجود برای کمک به جامعه زلزله‌زدگان استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز