خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خرم آباد:

انتقاد از تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۹۶

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خرم آباد با انتقاد از سازمان تامین اجتماعی وکانون عالی بازنشستگان از تاخیر در پرداخت مستمری برخی بازنشستگان استان لرستان خبر داد.

«حسن موسیوند» با اشاره به اینکه در ماهای اخیر پرداخت مستمری بازنشستگان این استان  با وقفه‌ای سه روزه مواجه شده است، افزود: کانون بازنشستگی استان لرستان  بیش از ۶۳هزار بازنشسته دارد که  حدود ۲۳ هزار نفر در شهرخرم آباد مستقر هستندکه با مراجعه به دفتر کانون خرم آباداز تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگی خود  گله مند هستند.

وی اضافه کرد: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس لیست حروف الفبا به حساب آنها واریز می‌شود و اسامی مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف‌ پایانی فهرست الفبا آغاز می‌شود، نهایتا تا بیست و هفتم هر ماه مستمری خود را دریافت می‌کردند اما حالا سه ماه است که مستمری‌‌های حروف‌ آخر در آخرین روز هرماه واریز می‌شود.

وی با ابراز نگرانی نسبت به تاخیرهای، پیش آمده در پرداخت مستمری‌ها، افزود: البته این تاخیرها تنها مربوط به حروف‌های پایانی نیست و حروف‌ ابتدایی نیز در این سه ماه با تاخیر مستمری‌های خود را دریافت کرده‌اند.

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خرم آباد با بیان اینکه بازنشستگان  تامین اجتماعی که حداقلهای مزدی را دریافت می کنند علاوه بر داشتن دغدغه  تامین مایحتاج روزانه خود برای پرداخت اقساط بانکی خود برنامه ریزی کرده اند تصریح کرد: هر روزی که اقساط بانکی آنها به تاخیر بیافتد بانکها جرایم آن را  بدون هیچ ملاحظه ای از بازنشستگان دریافت می کنند.

دبیر خانه کارگرخرم آباد در بخش پایانی سخنان خود از سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران  در خواست کرد هر چه سریعتر مسئله تامین اعتبار  حقوق بازنشستگان را برطرف کنند تا بیش از این بازنشستگان ومستمری بگیران متضرر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز