خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری استعفاء داد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۲۴

«محمود اسلامیان»مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از سمت خود استعفاء داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزبه کردونی، رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  از استعفای مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور خبر داد.

به گفته کردونی محمود اسلامیان،  که از مهرماه سال ۹۳ مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری بود، استعفای خود را به علی ربیعی، وزیر  تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیم کرده است.

در عین حال محمود اسلامیان مدیرعامل مستعفی صندوق بازنشستگی کشوری با انتشار   پیامی که متن آن به شرح ذیل است، خطاب به بازنشستگان، ضمن مروری بر عملکرد خود در سه سال گذشته، حل مشکلات بازنشستگان را نیازمند پیگیری‌های مستمر دانست.

«محضر بازنشستگان عزیز و فرهیخته

خدمات و زحمات شما بزرگواران طی سال‌های متمادی بر هیچکس پوشیده نیست.

شما عمر و جوانی خویش را در خدمت به کشور سپری نموده‌اید.

بنده کوچکتر، هیچگاه دلسوزی و زحمات معلمین و اساتید خویش را فراموش نکرده و تا آخر عمر خود را مدیون آن عزیزان می دانم.

خدا را شاکرم که توفیق خدمت به شما خوبان نصیب اینجانب شد. در نشست‌ها و جلسات متعدد با دردهایتان آشنا شدم و احساس مسئولیت جدی نمودم.

خدا را گواه می‌گیرم تلاش زیادی با حمایت دولت و وزیر محترم نموده تا بتوانیم تاثیری در کاهش آلام داشته باشیم.

طی سه سال گذشته حقوق بازنشستگان کشوری بیشتر از تورم افزایش یافت. وام‌های قرض الحسنه از ۸۰ میلیارد به ۱۲۰۰ میلیارد تومان و سفرهای زیارتی و سیاحتی به ۴ برابر توسعه یافت، واگذاری خودرو به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه، شروع و پرداخت حقوق کلیه استان‌ها به صورت مستقیم انجام شد. به تعداد ۱۳۵ هزار نفر شما خوبان سهام بیمه ملت واگذار شد. تعداد خانه‌های امید که ملجاء بازنشستگان است به ۴۳ باب افزایش یافت، برای اولین بار در سطح کشور جشنواره ورزشی بازنشستگان با استقبال بیش از ۵ هزار نفر پایه گذاری شد. در حوزه اقتصادی ساماندهی شرکت‌ها انجام و حداقل ۲۱۰۰ میلیارد تومان اموال از دست رفته با حمایت دستگاه قضایی به صاحبان آن یعنی شما بازنشستگان بزرگوار عودت داده شد.

خدای مهربان را گواه می‌گیرم اینجانب و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه زحمات را به عنوان یک وظیفه و افتخار انجام دادیم و می دانم به رغم همه اقدامات مذکور، مشکلات شما بزرگواران نیازمند حمایت و تلاش مستمر است.

امیدوارم به بزرگی خود، بنده کوچکتر را حلال بفرمائید. اگر تلاشی انجام شده برایم دعا و اگر مقصر بوده بر من ببخشید.

از خدای عشق و مهر سپاسگزارم که توفیق خدمت به زیباترین گل‌های کشور بر من عنایت فرمود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز