خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:

گزارش حادثه پالایشگاه تهران آماده است/پالایشگاه باید در فرآیند تعمیرات بازنگری کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۷۵۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: با توجه به حادثه‌ای که شامگاه پنجم آبان در واحد آیزوماکس پالایشگاه نفت تهران اتفاق افتاده است، ضروری است تا مدیریت این مجتمع پالایشگاهی در فرآیند اجرای تعمیرات دوره‌ای بازنگری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حاتم شاکرمی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران می‌گوید: حادثه روز پنجم آبان‌ماه  پالایشگاه نفت تهران به دلیل نبود نظارت و دقت کافی بر اجرای عملیات تعمیرات اتفاق افتاده است.

این حادثه که شامگاه روز جمعه اتفاق در واحد آیزوماکس پالایشگاه شهید تندگویان اتفاق افتاد، شش کشته و دو زخمی با سوختگی بالای 90 درصد برجای گذاشته است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه به دلیل انجام تعمیرات، در زمان حادثه واحد آیزوماکس در بخش جنوبی پالایشگاه نفت تهران از دسترس خارج شده بود، تصریح کرد: پالایشگاه نفت تهران باید در فرایند تعمیرات خود بازنگری کند، این بخش به منظور جلوگیری از حادثه از دسترس کارگران خارج شده بود و قاعدتا نباید حادثه‌ای پیش می‌آمد.

شاکرمی بابیان اینکه گزارش حادثه پالایشگاه نفت تهران تهیه شده و هم اکنون کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز برای بررسی حادثه ورود کرده است، افزود: اگر کنترل بیشتر و بهتری در زمان تعمیرات صورت می گرفت این حادثه پیش نمی آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به روند کار پالایشگاه نفت تهران در واحد آیزوماکس، تصریح کرد: پالایشگاه  نفت تهران بر اساس روند کاری که دارد و بر اساس نیاز هر چند وقت یک بار دست به تعمیرات اساسی در بخش های مورد نیاز خود می‌زند.

شاکرمی افزود: از قرار معلوم تکنسین های واحد تعمیرات حس می‌کردند که تعمیرات گذشته روی کیفیت کار تاثیر گذاشته است و باید تعمیرات را ادامه می دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز