خبرگزاری کار ایران

پایگاه درمانی اربعین سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۷۴۷

سازمان تامین اجتماعی در پایانه مرزی مهران جهت ارائه خدمات درمانی به زوار عتبات عالیات پایگاه درمانی ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا،  با حضور مشاورعالی، دستیار اجرایی مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی پایگاه اربعین افتتاح شد.

محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی درجریان افتتاح این پایگاه گفت: پایگاه  اربعین بصورت رایگان خدمات درمانی از جمله پزشک عمومی ، متخصص ،آزمایشگاه ،داروخانه ،تزریقات برادران و خواهران،  سرم و دندانپزشکی و  واحد احیا قلبی  ریوی را به مدت دو هفته با محوریت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام در خروجی مرز مهران ایجاد و تاکنون حدود ٥ هزار زائر عتبات عالیات از خدمات این مرکز در مانی بهره مند شده اند .

جعفریان افزود :سازمان تامین اجتماعی به بیش از ٥٠درصد جمعیت کشور خدمات درمانی ارائه می کند و بسیاری از زوار عتبات بیمه شده  این سازمان هستند .

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: جهت بهره مندی از خدمات این مرکز نیازی به دفترچه بیمه نیست و زوار  در مرز مهران بصورت رایگان ویزیت می شوند .

مدیردرمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز گفت :تمامی کارکنان مدیریت درمان های این سازمان بصورت دوطلبانه دراین مرکز خدمت می کنند و  تعدادی از کادر پزشکی و درمانی از مدیریت درمان های تهران ، قزوین ،آذربایجان شرقی ، مازندران و گیلان دراین پایگاه حضور دارند .

کریم لاله ماژین  در ادامه از همکاری خوب مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تهران در ایجاد این پایگاه قدر دانی  کرد .

گفتنی است، محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی همچنین در جمع کادر درمانی پایگاه اربعین سازمان تامین اجتماعی در مهران حاضر شد و با کارکنان این مرکز گفتگو کرد و درجریان حدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز