خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده جمعی از معلمان آزاد خطاب به وزیر آموزش و پرورش:

نیروهای آزاد در مدارس غیردولتی را دریابید/ معلمیم؛ ولی معلم محسوب نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۴۱۵

جمعی از معلمان آزاد در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر آموزش و پرورش، خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از معلمان آزاد در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر آموزش و پرورش، ضمن بیان مشکلات خود، خواستار رسیدگی به اوضاع شدند.

در این نامه آمده‌است: معلم، معلم است حال چه در بخش خصوصی کار کند و چه در بخش دولتی. کار ما معلمان در بخش خصوصی نباید دستاویز و بهانه‌ای برای این باشد که ظلمی همه جانبه بر ما روا شود. چه می دانستیم که کار در مدارس غیر دولتی آینده ای دارد یا خیر ؟! نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی با موسسین مدرسه غیردولتی قرارداد می بندند، اما مگر همین مدارس غیردولتی زیر نظر آموزش و پرورش کار نمی‌کنند؛ مگر موسسان همین مدارس از فرهنگیان رسمی نیستند؟! مگر به امر و دستور آموزش و پرورش تعدادی از فرهنگیان رسمی در این مدارس تدریس نمی‌کنند؟! مگر کلیه ضوابط و بخش نامه های تدریس توسط ما نیروهای آزاد مو به مو اجرا نمی‌شود؟!مگر مدرک تحصیلی محصلان همین مدارس با مدرک محصلان دیگر مدارس یکی نیست؟! مگر همین دیپلمه های مدارس غیردولتی در شرایط کاملا مساوی با دیگر دیپلمه‌ها در کنکور شرکت نمی‌کنند؟!

در بخشی دیگر از این نامه آمده‌است: چگونه می شود دم از کیفیت آموزش زد؛ اما نگاهی به نیروهای آزاد نینداخت؟چگونه ممکن است که از سواد و تجربه نیروهای مدارس غیردولتی به جهت آنکه نیروی آزاد هستند چشم‌پوشی کرد؟!

در پایان این نامه، خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده: حال وقت آن رسیده ما نیروهای آزاد در مدارس غیردولتی را که بیش از دو دهه در حال خدمت رسانی به سیستم آموزش و پرورش هستیم ، دریابید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز