خبرگزاری کار ایران

طلب مزدی ۸۰ کارگر بخش حمل ونقل پالایشگاه آبادان از پیمانکار سابق

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۶۰

سرگردانی هفت‌ماهه ۸۰ کارگر پیمانکاری بخش حمل و نقل «پالایشگاه آبادان» برای وصول مطالبات از پیمانکار پیشین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرگردانی هفت‌ماهه ۸۰ کارگر پیمانکاری بخش حمل و نقل «پالایشگاه آبادان» برای وصول مطالبات از پیمانکار پیشین ادامه دارد.

این کارگران از تا پایان سال ۹۵ تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «هنر آوران آبان» فعالیت می‌کردند و در حال حاضر زیر نظر پیمانکار جدید به همان حرفه سابق اشتغال دارند اما با گذشت هفت ماه از تغییر پیمانکار هنوز موفق به انجام تسویه حساب با پیمانکار سابق نشده‌اند.

برپایه این اظهارات مطالبات مزدی این کارگران از پیمانکار سابق شامل دستمزد اسفندماه، حق سنوات، حق مرخصی، اضافه کاری وعیدی و پاداش سال ۹۵ است.

آنها می‌گویند در همین رابطه شکایتی را در مراجع تشخیص و حل اختلاف اداره کار آبادان مطرح کرده‌اند اما به دلایل نامعلوم در هفت ماه گذشته خبری از صدور رای اداره نبوده است و در عین حال مدیران پالایشگاه آبادان نیز در مقام کارفرمای اصلی مسئولیت بدحسابی پیمانکار قبلی را برعهده نمی‌گیرند.

برپایه این اطلاعات کارگران یاد شده از فروردین ماه سال جاری (۹۶ ) همکاران آنهابصورت مجزابرای وصول مطالبات خود به  اداره کار منطقه آزاد اروند شکایت کرده اند اما در هفت ماه گذشته  (بر خلاف مقررات مناطق ویژه اقتصادی )به پرونده شکایت آنها رسیدگی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز