خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور؛

وزارت کار موفق به کسب عنوان «خوب» در ارزیابی عملکرد شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۰۳

سازمان اداری و استخدامی کشور در بررسی نتایج عملکرد دستگاههای اجرائی در سال ۹۵ ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سطح «خوب» معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان اداری و استخدامی کشور در بررسی نتایج عملکرد دستگاههای اجرائی در سال ۹۵ ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سطح «خوب» معرفی کرد.

دفتر مدیریت عملکرد ( دبیرخانه کمیته مدیریت عملکرد ) با اعلام این خبر گفت : یکی از مهمترین ابزارهای توسعه سازمان ها،استقرار نظام مدیریت عملکرد   وسنجش میزان موفقیت دستگاهها در اجرای برنامه ها است که فرصتی فراهم می آورد تا عملکرد دستگاههای اجرائی در فضای سالم رقابتی بر اساس الگوهای روزآمد  مدیریتی  ارزیابی گردند.

بر همین اساس سازمان اداری و استخدامی کشور  در بررسی  نتایج حاصل از  ارزیابی در شاخصهای اختصاصی و عمومی   سال ۱۳۹۵  ، وزارت  تعاون ،کار  و رفاه  اجتماعی  را  با توجه به امتیاز کسب شده و  به استناد مصوبه شورای عالی اداری  در سطح " خوب  "  قرار داد .  

یقینا" این موفقیت ثمره افزایش  رضایت  و اعتماد عمومی  جامعه به عنوان بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام اداری،تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و سیاست های امید بخش دولت تدبیر وامید  به این وزارتخانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز