خبرگزاری کار ایران

مرگ دانشجوی دانشگاه آزاد خاش حین کار/ روابط عمومی دانشگاه: قصد داشت کمک‌خرجِ خانواده شود که آتش گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۸۷

در روزهای گذشته یک دانشجوی ترم دو تربیت بدنیِ دانشگاه آزاد خاش، بر اثر حادثه کار دچار سوختگی شد و جان باخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ جمعه شب، مصطفی خواجه‌داد، دانشجوی ترم دومِ تربیت بدنیِ دانشگاه آزاد خاش در استان سیستان و بلوچستان، بر اثر حادثه کار جان خود را از دست داد.

از قرار معلوم، این دانشجو مشغول کار در یک کارگاه کوچک بود که دچار سوختگی 96 درصدی شد و پس از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد خاش در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با شرح حادثه گفت: این جوان دانشجوی بیست ساله، قصد داشت با کار کردن در کارگاهی که در طبقه تحتانیِ منزل پدری‌اش بود، کمک خرج خانواده شود.

وی افزود: این دانشجو که فرزند یک جانباز جنگ نیز بود، ظاهرا قصد داشته کارگاه را راه‌اندازی کند تا بتواند یک کار فنی در آن انجام دهد؛ به همین منظور، جمعه شب، زباله‌های کف کارگاه را در یک فرغون می‌ریزد و روی آن بنزین می‌ریزد تا آنها را بسوزاند.

این مقام مسئول ادامه داد: بعد از کبریت زدن، به دلیل بسته بودن محیط کارگاه، فرغون مشتعل می‌شود و خودش هم آتش می‌گیرد که پس از چند دقیقه خانواده او با اورژانس تماس می‌گیرند؛ اما متاسفانه به دلیل حجم بالای اشتعال، دچار سوختگی 96 درصد می‌شود و بعد از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: خواجه‌داد فقط قصد داشت کمک‌خرجِ خانواده شود؛ ولی متاسفانه در سن بیست سالگی فوت کرد؛ این حادثه پدر جانباز و مادر او را که به سختی مریض است، داغدار کرده‌است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز