خبرگزاری کار ایران

تجمع جوانان بیکار مقابل فرمانداری ویژه آبادان/ دفتر فرماندار آبادان: جوانانِ بومی کار می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۰۷

جوانان جویای کار آبادان دو روز متوالی مقابل فرمانداری ویژه آبادان تجمع کردند. دفتر فرمانداری ویژه آبادان می‌گوید: دنبال راهکار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از ابتدای هفته جاری، جوانان جویای کارِ آبادان برای دو روز متوالی مقابل فرمانداری ویژه آبادان تجمع کردند.

در این تجمعات که شنبه و یک شنبه از ساعات آغازین صبح آغاز شد، چند ده نفر از بیکارانِ بومیِ آبادان شرکت داشتند.

این جوانان که پلاکاردهایی در انتقاد از بیکاری و اشتغال غیربومی‌ها در دست داشتند،  خواهانِ اشتغال در منطقه ویژه اروند هستند و می‌گویند: در حالیکه جوانان بومیِ آبادان بیکار هستند، نباید از غیربومی‌ها در منطقه ویژه و پالایشگاه استفاده شود.

در همین رابطه، دفتر فرمانداری آبادان ضمن تایید خبرِ تجمع به خبرنگار ایلنا گفت: این جوانان، کار می‌خواهند و به طور مشخص خواهان اشتغال در منطقه ویژه اروند هستند.

این مقام مسئول با بیان این که خواسته این جوانان نامعقول نیست و برآورده کردن آن نیاز به ارائه تمهیداتی دارد؛ افزود: فرمانداری ویژه آبادان پیگیر این مساله هست و در تلاش است  تا با ارائه راهکارهایی، خواسته این جوانان را برآورده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز