خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

درباره شستا و میزان دارایی و توان اقتصادی این مجموعه بزرگنمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۹۸۳

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: تصویری که از شستا در جامعه شکل گرفته تا حدودی حاصل فضای رسانه ای است و برای تمامی مسائل مرتبط با این شرکت و میزان دارایی و توان اقتصادی این مجموعه بزرگنمایی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شستا اهمیت ویژه ای قائل است، گفت: شستا تصویری بزرگتر از واقعیت خود در اذهان عمومی دارد و این تصور بوجود آمده است که این مجموعه می تواند در اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

فیروزآبادی افزود: این تصویر می تواند هم مثبت و هم منفی و از جهتی حتی می تواند آسیب رسان نیز باشد.

وی ادامه داد: با گسترش فن آوری های نوین و استفاده عمومی از رسانه ها شاهد افزایش انتشار اخبار هستیم و در نهایت شفافیت در جامعه افزایش یافته است. البته شفافیت در این عرصه همراه با ابهام نیز هست که از ویژگی های فضای جدید است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این فضا در کنار اخبار واقعی، تهمت و جعل اخبار نیز با سرعت منتشر می‌شود و باید دقت کنیم که حرکت ما همراه با دقت باشد.

فیروزآبادی با بیان اینکه از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سابق این مجموعه تشکر می‌کنیم که زحمات زیادی متقبل شدند، افزود: هیات مدیره جدید نیز با ریاست مهندس ترکان شکل گرفته و امیدواریم آغاز دوره ای جدید و منشا خیر و برکت برای شستا باشد.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کمترین مسائل را در شستا داشته‌ایم، اظهار داشت: در شستا کارها به خوبی انجام می شود و سلامت کاری در این مجموعه کاملا مشهود است. هیات مدیره جدید این مجموعه نیز دارای سوابق ارزشمند و خوشنام هستند و امیدواریم شاهد گامهای بلندتر و استوارتر در شستا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز