خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای سرگشاده مطرح شد؛

فعالیتِ کمیسیونِ تعدیل مدرک تحصیلی؛ خواسته کارکنان شرکت نفت

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۹۷۶

جمعی از کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیزِ جنوب در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر نفت، خواستار فعالیتِ کمیسیون تعدیل مدرک تحصیلی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ جمعی از کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نامه‌ای سرگشاده اعتراض خود را نسبت به توقفِ کارِ کمیسیون تعدیل مدرک تحصیلی ابراز کردند.

در بخشی از این نامه آمده‌است: کمیسیون تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان صنعت نفت از نیمه دوم سال گذشته کار خود را متوقف نموده و پرونده بیش از 1200 نفر از کارکنان در انتظار تعدیل مدرک، مسکوت و راکد مانده ،این درحالی است که تاریخ اخذ مدرک تحصیلی این افراد حداقل به نیمه نخست سال 95 و یا پیش از آن بر می‌گردد و غالب این افراد در مصاحبه فنی تعدیل مدرک تحصیلی نیز شرکت نموده و امتیاز لازم را اخذ نموده‌اند ولی متاسفانه بیش از 10 ماه است که مدرک آنان تعدیل نشده، در حالیکه در این مدت هیچ بخشنامه یا دستورالعملی مبنی بر توقف کار کمیسیون مدرک تحصیلی صادر نشده‌است.

در ادامه نامه می‌خوانیم: علیرغم گفته‌های وزیر نفت در سفر اردیبهشت سال جاری و  پیش از انتخابات ریاست جمهوری به اهواز مبنی براین که هیچ توقفی در کار کمیسیون تعدیل مدرک صورت نگرفته و این کمیسیون طبق روال گذشته در حال انجام ماموریت خود است ومشاور اجتماعی وزیر (دکتر دلاویز) نیز در سفری که چند روز بعد از سفر وزیر، به اهواز داشتند، در جمع کارکنان صنعت نفت جنوب توضیحات مهندس زنگنه را تایید کردند ، عملا کار کمیسیون متوقف شده بود. وزیر و مشاورشان در مصاحبه‌هایشان گفتند: به دنبال راهکاری برای ساماندهی امر تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان هستیم که بزودی جزییات آن ابلاغ می شود .ولی تا این لحظه هیچ دستورالعمل و بخشنامه ای ابلاغ نشده.

در پایان نامه آمده‌است: سخن آخر اینکه ارتقا سواد و دانش کارکنان هر سازمان موجب بالندگی و پیشرفت سازمان است و کارکنان تحصیل کرده در هر مجموعه مزیت و ارزش به شمار می‌روند، نه تهدید؛ که انتظار می رود این اصل در صنعت نفت ایران نیز مورد توجه مسوولین و تصمیم سازان قرار گیرد. البته به این امر نیز اذعان داریم که اخذ مدرک تحصیلی در حین کار باید متناسب با نیاز سازمان و مرتبط با رسته شغلی باشد . در پایان از وزیر نفت و مدیران حوزه منابع انسانی انتظار می رود تا در دستورالعمل جدید تعدیل مدرک تحصیلی علاوه بر مصالح سازمان، منافع کارکنان را نیز در نظر داشته باشند و آن را از زمان ابلاغ اجرایی نمایند و معطوف و مشمول گذشته نشود و نسبت به بررسی و تعدیل مدرک تحصیلی کارکنانی که از سال گذشته و یا قبل از ابلاغ دستورالعمل جدید پرونده هایشان به کمیسیون ارجاع شده، دستور عاجل صادر نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز