خبرگزاری کار ایران

خاتمه اعتراض صنفی راننده های اتوبوسرانی آبادان با وعده پی گیری مطالبات

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۴۴

اعتراض صنفی کارگران پیمانکاری اتوبوسرانی آبادان دقایقی قبل با وعده پیگیری مسئولان این سازمان خاتمه یافت و کارگران به سر کار بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به برپایی اعتراض صنفی که صبح امروز توسط راننده‌های پیمانکاری شرکت اتوبوسرانی شهر آبادان برپا شده بود، سرپرست فعلی شرکت واحد اتوبوسرانی آبادان با حضور در جمع معترضان وعده پیگیری پرداخت مطالبات را داد و کارگران معترض با اعتماد به این وعده‌ها، اعتراض صنفی خود را متوقف کردند.

در این رابطه گفته می‌شود پس از صحبت‌های سرپرست شرکت اتوبوسرانی شهر آبادان، اعتراض چند ساعته این کارگران متوقف شد و همه آنها به کار روزانه خود بازگشته‌اند.

در این زمینه «جلیل رهبان»سرپرست فعلی سازمان اتوبوسرانی آبادان با تایید معوقات مزدی راننده‌های پیمانی شرکت واحد به ایلنا گفت: در حال حاضر تمامی کارگران به فعالیت روزانه خود در ارتباط با جابجایی مسافران مشغولند و همانطور که به آنها گفتم پیگیر مطالبات معوقه کارگران پیمانکاری اتوبوسرانی هستم.

او با بیان اینکه حدودا دو هفته است که مسئولیت شرکت اتوبوسرانی آبادان را بر عهده گرفته است افزود:متاسفانه  شرکت اتوبوسرانی در واگذاری تامین نیروی انسانی به پیمانکار کوتاهی کرده بدون برنامه ریزی وکارشناسی  این واگذاری انجام شده است.

او گفت :شرکت مورد نظر بدون داشتن منابع مالی کافی مسئولیت این تعداد کارگر راننده را پذیرفته که نتیجه آن چهارونیم ماه معوقات مزدی است.

به گفته وی ، همه صورت وضعیت پیمانکار از سوی مدیران قبلی پرداخت شده ودلیل برای به تاخیر افتادن مطالبات این کارگران وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز