خبرگزاری کار ایران

پس از یک هفته اعتراض اتفاق افتاد؛

تجمع کارگران ارگ قدیم بم خاتمه یافت/وعده پرداخت مطالبات معوقه تا پایان امروز

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۸۵

تجمع صنفی کارگران «ارگ قدیم بم» که از هفته گذشته در محوطه ارگ و مقابل ساختمان پایگاه میراث ارگ بم آغاز شده بود، روز گذشته با وعده‌ پرداخت مطالبات مزدی خاتمه یافت.

شماری از کارگران پروژه بازسازی و مرمت ارگ قدیم بم در استان کرمان در تماس با ایلنا از خاتمه اعتراضات صنفی یک هفته‌ای خود خبر دادند.

این کارگران که تعداد آنها در حدود ۱۲۰ نفر است از روز دو شنبه هفته گذشته (۱۷ مهرماه) برای دست کم ۳ماه مزد معوقه و مشخص نبودن وضعیت پرداخت دستمزدشان تجمع کرده‌بودند.

در روزهای نخست، این اجتماع صنفی در محوطه ارگ برپا می‌شد اما در نهایت کارگران معترض به ناچار محل اجتماع خود را  مقابل ساختمان پایگاه میراث ارگ قدیم بم  که در حوالی محل کارشان قرار دارد، انتقال دادند.

به نقل از این کارگران گفته می شود که در نتیجه این اقدام سرانجام روز گذشته مدیرپایگاه ارگ قدیم بم با حضور در جمع متعرضان به آنها وعده پرداخت معوقات مزدی را دادند.

طبق این وعده از قرار معلوم طلب مزدی کارگران پروزه مرمت ارگ قدیم بم  تا پایان روز جاری (سه شنبه ۲۵ مهر ماه)پرداخت خواهد شد و همین مسئله باعث شد تا کارگران از روز گذشته به تجمع صنفی یک هفته‌ای خود خاتمه بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز