خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون کارگری در گفت‌وگو با ایلنا:

نیروی دریایی از جان صیادان حفاظت کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۷۶

نادر قاضی‌پور می‌گوید: باتوجه به زندانی بودن نیروهای دزدان دریایی سومالی که در ایران هستند قوه قضاییه روش مناسبی انتخاب کند.

نادر قاضی‌پور، عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر ربودن دومین شناور صیادی ایران توسط دزدان دریایی سومالی به خبرنگار ایلنا می‌گوید: از آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رییس قوه قضاییه درخواست می‌کنیم تا برای احقاق حق صیادان زحمت‌کش سیستان و بلوچستانی اقدامات لازم را انجام دهند.

او ادامه داد: از رییس قوه‌قضاییه می‌خواهیم تا با توجه به افراد منتسب به دزدان دریایی سومالی که در حال حاضر در تهران زندانی هستند تصمیمی بگیرند، تا نسبت به آزادسازی صیادان زحمت‌کشان هر روشی که بهتر است انتخاب شود.

 نماینده مردم ارومیه گفت:  امیدواریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ جان این صیادان هر چه زودتر ورود کنند تا این زحمت کشان بیش از این مورد حمله دزدان دریایی قرار نگیرند.

دزدان دریایی سومالی در یک هفته اخیر دو شناور صیادی ایران را در نزدیکی‌های آب‌های سومالی ربوده‌اند و هنوز هیچ خبری از وضعیت ماهیگیران ربوده شده در دست نیست و صیادان چابهار و کنارک در تماس‌هایی که با خبرگزاری کار ایران برقرار می‌کنند خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز