خبرگزاری کار ایران

تعطیلات اجباری کارگران کیش چوب دنباله‌دار شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۱۲

کارگران کارخانه «کیش چوب» می‌گویند که با گذشت بیش از ۱۲ روز هنوز تعطیلات موقت کارخانه تمام نشده است و براساس تصمیم مدیریت این واحد صنعتی دست کم این وضعیت تا پایان هفته جاری ادامه خواهد یافت.

شماری از کارگران شاغل در کارخانه «کیش چوب» در منطقه آزاد کیش در تماس با خبرنگار ایلنا می‌گویند: با گذشت دو روز از مهلتی که از سوی کارفرمای این واحد صنعتی توقف فعالیت این واحد صنعتی تعیین شده بود، هنوز درب‌های کیش چوب به روی کارگران بسته است.

در این باره یکی از کارگران کیش چوب  گفت: مرخصی ده‌ روزه‌‌ای که پیش از این از جانب کارفرما تعیین شده بود خاتمه یافته است اما هنوز وضعیت هیچکدام از ما مشخص نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه کارگران شاغل در این واحد تولید از ۸ تا ۱۲ ماه مطالبات مزدی عقب افتاده دارند  تصریح کرد: صبح امروز از جانب کارفرما به کارگران پیامکی مبنی بر پرداخت یک ماه از معوقات مزدیشان تا پایان ماه جاری ارسال شداما هنوز به زمان بازگشت بکار هیچ اشاره نشده و تنها عنوان شده که تا پایان هفته خبردار می‌شویم.

لازم به یاد آوری است که پیش از این بهزاد فلاحی (مدیرعامل کارخانه کیش چوب) درباره  دلیل به تاخیر افتادن دستمزد کارگران به ایلنا گفته بود مطالبات معوقه کارگران این واحد تولیدی بدنبال افزایش رکود بازار ساخت وساز مسکن اتفاق افتاده است.

وی  همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درباره نگرانی کارگران از تعطیلی موقت کارخانه کیش چوب گفته بود: تعطیلی موقت کارخانه کیش چوب به دلیل آغاز تعطیلات تابستانی است و کارگران بعد از خاتمه تعطیلات به کارشان بازخواهند گشت.

کارخانه کیش چوب  در فاز ۵ صنعتی جزیره کیش واقع است و در زمینه صنایع چوبی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز