خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

رونمایی از سامانه یکپارچه چند دبیرخانه‌ای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۲۱

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی سامانه یکپارچه چند دبیرخانه‌ای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا کاویانی (رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از سامانه یکپارچه چند دبیرخانه‌ای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها خبرداد.

وی تصریح کرد: مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در راستای ایجاد و فراهم کردن زمینه مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و نیز جهت اجرای ماده(۲۰) قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، اقدام به راه‌اندازی سامانه یکپارچه چند دبیرخانه‌ای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در حوزه‌های ستادی، واحدهای اجرایی و سازمانهای وابسته کرد.

این مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دوره‌های آموزشی با استفاده از اساتید مجرب برای کلیه کارکنان ستادی و بصورت ویدئو کنفرانس برای واحدهای استانی برگزار شد.

کاویانی همچنین خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها، ضمن آشنایی کارکنان با مفاهیم نوین نظام مدیریت مشارکتی، سامانه یکپارچه چند دبیرخانه‌ای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در سطح ستاد، ادارات کل اجرایی و سازمانهای وابسته وزارت متبوع رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز