خبرگزاری کار ایران

آخرین تحولات در آذرآب؛

تغییر قرارداد پیمانی کارگران به مستقیم/افزایش امنیت شغلی و درآمد برای ۴۰۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۲۳۵

حدود ۴۰۰ نفر از کارگران پیمانی شرکت آذرآب اراک از قرارداد پیمانی به قرارداد مستقیم تبدیل وضعیت می‌شوند.

منابع کارگری در کارخانه آذرآب اراک با اعلام خبر تبدیل قرارداد برخی کارگران پیمانی به مستقیم به ایلنا گفتند: حدود ۴۰۰ نفر از کارگران پیمانی کارخانه که تحت مسئولیت شرکت میثاق صنعت مشغول کار بودند، با تصویب سرپرست کارخانه از قرارداد پیمانی به مستقیم تبدیل وضعیت می‌شوند که این موضوع باعث رضایت کارگران پیمانی شده است.

به گفته آنان، مدیریت اداری شرکت آذرآب برای تبدیل وضعیت قرارداد کارگران پیمانی از صبح امروز شنبه (۲۲ مهر ماه) کار خود را در بخش‌های مختلف کارخانه آغاز کرده و کارگران مشمول به ترتیب مشغول آماده‌سازی مدارک و تحویل آن به واحد اداری کارخانه هستند.

همچنین ازسوی کارگران آذرآب اراک گفته می‌شود که اصرار مدیریت فعلی کارخانه آذرآب برای تبدیل وضعیت قرارداد کارگران پیمانی صرفا به خاطر تامین امنیت شغلی و بالا بردن افزایش درآمد کارگران صورت گرفته است.

به گفته آنان، پیش از این وضعیت کارگرانی که با حداقل دستمزد سال‌ها به عنوان نیروی شرکتی و پیمانی در کارخانه آذرآب مشغول کار بوده‌اند، رضایتبخش نبوده است.

 کارگران آذرآب اراک در خاتمه تصریح کردند: جدا از ثبات شغلی که هم‌اکنون با حذف شرکت واسطه‌ای نیروی انسانی بدست می‌آوریم دستمزد و سایر مزایای قانونی کارگران پیمانی همانند کارگران قرار مستقیم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز