خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی تاکید شد؛

حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه‌شدگان هزینه‌ای ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۵۴۶

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این سازمان از بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای پروژه حذف دفترچه‌های کاغذی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این سازمان از بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای پروژه حذف دفترچه‌های کاغذی هیچ هزینه ای دریافت نمی‌کند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در روزهای اخیر عده‌ای با ادعای ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی و به بهانه ارائه کارت هوشمند تأمین اجتماعی، از بیمه‌شدگان و بازنشستگان تقاضای وجه کرده‌اند، در حالی که این سازمان از بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای پروژه حذف دفترچه‌های کاغذی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

در این خصوص به اطلاع بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی می‌رساند، هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم می‌رسد و بیمه‌شدگان و بازنشستگان، اخبار سازمان تأمین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir ، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠، و یا رسانه‌ها رسمی و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز