خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه کارگر لرستان:

حمایت جامعه کارگری از مدیریت سازمان تامین اجتماعی بی‌علت نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۱۱

دبیرخانه کارگر لرستان می‌گوید: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در موضوع صیانت از سازمان تامین اجتماعی، با رعایت سه‌جانبه‌گرایی موفق عمل کرده است.

«محمدحسن موسیوند» دبیرخانه کارگر لرستان اظهار داشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در موضوع صیانت از سازمان تامین اجتماعی، با رعایت سه‌جانبه‌گرایی، موفق عمل کرده است.

موسیوند، افزود: حمایت جامعه کارگری از وی بی‌علت نیست چراکه برای کارگران و نمایندگان آنان مهم است که کسی در راس سازمان حضور داشته باشد که بتواند از دارایی‌های آنها محافظت کند.

موسوند با اشاره به تجربه‌ اداره سازمان تامین اجتماعی در دولت گذشته گفت: هیچ عقل سلیمی در هیچ سطحی نمی‌خواهد که آن تجارب منفی و تلخ تکرار شود از این رو خواهان آن هستیم که به جای آزمون و خطا و تکرار، موفقیت‌های چهار ساله اخیر تکرار شود.

دبیرخانه کارگر لرستان در ادامه با اشاره به افزایش و بالا رفتن خدمات فرهنگی برای بازنشستگان، افزود: تجهیز مراکز درمانی از دیگر مواردی است که در این مدت چهار ساله روند قابل قبولی داشت.

موسیوند افزود: همچین الکترونیکی کردن دفترچه‌های بیمه موجب شد از بوروکراسی حاکم بر درمان و خدمات‌دهی در این عرصه کاسته شود؛ کاری که در گذشته انجام نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز