خبرگزاری کار ایران

بیمه‌شدگان تامین اجتماعی پاک‌ترین دوره مدیریت این سازمان را تجربه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۲۶

دبیراجرایی خانه کارگر سمنان می‌گوید: به دلیل آنکه مدیریت کنونی سازمان تامین اجتماعی از درون این سازمان و از میان کارکنان موثر و کارکشته انتخاب شده است، بیمه‌شدگان تامین اجتماعی یکی از پاک‌ترین دوران مدیریتی سازمان تامین اجتماعی را تجربه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حبیب اللـه محقق (دبیر اجرایی خانه کارگر سمنان) گفت: به دلیل آنکه مدیریت کنونی سازمان تامین اجتماعی از درون این سازمان و از میان کارکنان موثر و کارکشته انتخاب شده است، بیمه‌شدگان تامین اجتماعی یکی از پاک‌ترین دوران مدیریتی سازمان تامین اجتماعی را تجربه می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه در چهار سال گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از میان کارکنان موثر و کارکشته این سازمان انتخاب شده است، ادامه داد: این تحول مدیریتی  زمانی اتفاق افتاد که بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی تجربه دوران سیاه و ناامیدکننده مدیران دولت‌های نهم ودهم را سرگذرانده بودند.

محقق گفت: تامین اجتماعی سازمانی خلاق و اثرگذار در توسعه کشور است واگر تامین اجتماعی مورد کم لطفی قرار گیرد، توسعه اقتصادی مختل می‌شود.

این فعال کارگری کشور ادامه داد: در دولت تدبیر وامید علیرغم همه مشکلات نگاه حمایتی از سازمان تامین اجتماعی در دولت وجود داشته و دارد.

محقق گفت: امروز جامعه کارگری انتظار دارد با توجه به تلاش‌ها و زحمات دکتر نوربخش در راه بازگشت تامین اجتماعی به جایگاه واقعی خود از این مدیر توانمند حمایت وپشتیبانی صورت گیرد و عوامل توقف و مزاحم در مسیر رشد و توسعه این سازمان کنار گذاشته شوند.

وی با تأکید بر این مهم  که افزایش حقوق بازنشستگان که در سالهای اخیر فراتر از نرخ تورم انجام شده  قابل تقدیر است، گفت: جا دارد که به مسائل رفاهی بازنشستگان نیز بیش از گذشته توجه شود.

دبیر اجرائی خانه کارگر استان سمنان در ادامه گفتگو اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ارتقای خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستیم و امیدواریم با پیشگیری از تحمیل بیشتر هزینه‌های طرح تحول سلامت به سازمان تأمین اجتماعی؛ شرایط برای توسعه درمان مستقیم این سازمان بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز