خبرگزاری کار ایران

توضیحات شرکت ایکو درباره درج دو خبر

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۱۰

به پی انتشار اخباری درباره کارگران شاغل در شرکت پیمانکاری اویکو، روابط‌عمومی این شرکت بهره برداری نفتی برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این توضیحات که به امضای رضا اعتمادی، رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (ایکو) رسیده، به شرح ذیل است:

احتراما در پاسخ به دو مطلب مندرج توسط آن خبرگزاری با موضوعات «مطالبات کارگران پیمانکاری عسلویه پرداخت می‌شود» در مورخ 01/07/1396 باکد خبر : 538303 و نیز «مطالبات مزدی کارکنان ایکو تا روز دوشنبه پرداخت می‌شود» در مورخ 08/07/1396 با کد خبر : 541287 ، جوابیه زیر ارسال می‌گردد: لذا مقتضی است طبق ماده  23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی از طریق آن خبرگزاری محترم منتشر شود:

۱.  همانگونه که بارها عنوان گردیده است، تاخیر در پرداخت حقوق‌ها که تا اواخر شهریورماه گذشته به مدت ۲ ماده بوده است، به دلیل عدم دریافت مطالبات این شرکت بوده است و شرکت اویکو نیز منبع درآمدی به جز دریافت مطالبات از طریق صورت وضعیت‌های خود ندارد.

۲. با پیگیری‌ها انجام شده و مساعدت کارفرمایان هم اکنون مطالبات تمامی پرسنل پروژه‌ها تا پایان تیرماه به طور کامل پرداخت شده است.

۳. در خصوص موضوع عنوان شده مبنی بر پیگیری مطالبات از طرف پرسنل این شرکت در فازهای ۲۲-۲۴، این خبر تکذیب می‌گردد و اصولا این شرکت در پروژه موصوف قبلا هیچ گونه فعالیتی نداشته و صرفا در قالب پیمان مشاوره که در حال انعقاد می‌باشد، از ماه قبیل در این پروژه حضور یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز