خبرگزاری کار ایران

با هدف حمایت از تولیدات داخلی؛

پویش رسانه‌ای توسعه برند داخلی راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۹۴

شرکت امیدگستر متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری «پویش رسانه‌ای توسعه برند داخلی» را با هدف سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های تولیدی و خدماتی اجرایی کرده است.

به گزارش ایلنا؛ شرکت امیدگستر (وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و صندوق بازنشستگی کشوری) «پویش رسانه‌ای توسعه برند داخلی» را  با هدف سرمایه‌گذاری مشترک با برندها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی  تدوین و اجرایی کرده است.

به گفته طراحان، این پویش از تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات داخل کشور از طریق سرمایه‌گذاری مشترک و کاهش هزینه‌های تبلیغات حمایت می‌کند و در عین حال ضمن به‌وجود آوردن فضای رقابتی در بازار کسب‌وکار، زمینه توسعه  محصولات داخلی را از طریق فضای رسانه‌ای خلق می‌کند.

به همین منظور سامانه اطلاع‌رسانی امیدگستر، طرحی با هدف تولید و انتشار محتوای اختصاصی محصولات داخلی به مرحله اجرا گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز