خبرگزاری کار ایران

با اعلان ورشکستگی؛

سرنوشت ۶۴ هزار کارگر و کارمند کمپانی‌ بزرگِ آمریکایی تولیدکننده اسباب بازی در هاله‌ای از ابهام

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۰۳

شرکت «تویز آر آس»، یکی از بزرگترین کمپانی‌های آمریکایی تولیدکننده اسباب بازی اعلان ورشکستگی کرد. این شرکت ۶۴ هزار کارگر و کارمند دارد که به این ترتیب سرنوشت همه آنها در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.

به گزارش ایلنا؛ شرکت «تویز آر آس»، یکی از بزرگترین کمپانی‌های آمریکایی تولیدکننده اسباب بازی اعلان ورشکستگی کرد. این شرکت ۶۴ هزار کارگر و کارمند دارد که به این ترتیب سرنوشت همه آنها در هاله‌ای از ابهام فرورفته است.

با این وجود این شرکت و شعب آن می‌توانند از فصل یازده قانون آمریکا مربوط به امور ورشکستگی بهره جویند. براساس مفاد این فصل سازوکارهای حفظ فعالیت‌های شرکت دچار بحران باید اجرا شود. شرکت «تویز آر آس» اعلام کرده موافقت بانکها برای دریافت وامی بیش از ۳ میلیارد دلار را بدست آورده است. اعطای این وام‌ها منوط به موافقت و تایید دادگستری ایالات متحده است.

ورشکستگی شرکت‌های پیشرو در زمینه‌های گوناگون در آمریکا موجی از انتقادات را در پی داشته است؛ چراکه این شرکت حداقل در آمریکا از بازار فروش مناسبی برخوردار است و در ۱۰ سال گذشته به تعداد کارگران آن افزوده شده است.

با این حال بحران‌های اقتصادی موجب بیکاری کارگران و کارمندان آنها شده است به گونه‌ای که بدون حمایت بانک‌های دولتی و تسهیلات نام برده، نمی‌توانند به تولید ادامه دهند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری کی کی آر و بین کپیتال با مشارکت شرکت معاملات املاک «ورنیدو ریالیتی تراست» در سال ۲۰۰۵ شرکت «تویز آر آس» را به مالکیت خود درآوردند. ارزش این نقل و انتقال ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار گزارش شده است. با این وجود انجام این معامله به بالارفتن میزان بدهی این کمپانی منجر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز