خبرگزاری کار ایران

60 درصد پلی‌اکریلی‌ها شنبه به کارخانه بازمی‌گردند/ وعده پرداخت تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۸۲۰

از شنبه اول مهرماه، 60 درصد پرسنل پلی‌اکریل به سر کار بازمی‌گردند. بقیه پرسنل با دو ماه تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از شنبه (اول مهرماه) 60 درصد پرسنل پلی‌اکریل که در حوزه پلی‌استر و DMT کار می‌کنند؛ به کارخانه بازمی‌گردند و خطوط تولید در این واحدها فعال خواهد شد.

مدیر کارخانه پلی‌اکریل در نامه‌ای خطاب به کارگران این شرکت ضمن تشکر از آنها که در شش ماه گذشته فشارها را تحمل کرده‌اند، از راه‌اندازی بخشی از خطوط کارخانه خبر داد و اطلاع داد که کارگران DMT و پلی‌استر از شنبه آغاز به کار خواهند کرد و پرسنلی که در بخش‌های اکریلیک 1 و 2 شاغل هستند، با دو ماه تاخیر از آذر ماه به سر کار بازخواهند گشت.

اعضای شورای اسلامی پلی‌اکریل ضمن تشکر از مسئولان وزارت صنعت و همینطور نماینده مردم مبارکه در مجلس به دلیل پیگیری مشکلات کارگران پلی‌اکریل، از برگزاری جلسه‌ای در استانداری اصفهان در هفته گذشته خبر دادند. در این جلسه که با حضور مقامات استانداری، هیات اجرایی دولت در پلی‌اکریل و اعضای شورای اسلامی کار پلی‌اکریل برگزار شد، تصمیم گرفته شد که حدود 700 نفر از کارگران (معادل 60 درصد) از شنبه به سر کار باز گردند.

به گفته اعضای اسلامی شورای اسلامی کار، قرار شده قبل از پایان مهرماه، 20 میلیارد تومان تسهیلات به این شرکت پرداخت شود.

شورای اسلامی پلی‌اکریل ابراز امیدواری کردند که با حل مشکلات و راه‌اندازی کلیه خطوط تولید، پلی‌اکریل از آذر ماه با تمام ظرفیت شروع به کار کند و همه کارگران به سر کار بازگردند.

کارگران پلی‌اکریل از ابتدای سال جاری به علت تعطیلی موقت خطوط تولید به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز